Εμφάνιση μηνυμάτων - pixie

Welcome to A33 Community - αρνάκι άσπρο και παχύ.....

Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.


Θέματα - pixie

Σελίδες: [1] 2 3 ... 26
1
Αρχείο ανακοινώσεων / 2015!
« στις: Ιανουαρίου 01, 2015, 12:33:32 πμ »
Καλή χρονιά σε όλους! Με υγεία και χαρά!

2
Αφορά την 11 Σεπτεμβρίου 2001.

[youtube]jBxNQAml-2k[/youtube]

3
Magazino a33 e-pi παντός e-pi στητού / Πείραμα Τηλεμεταφοράς
« στις: Ιουνίου 02, 2014, 05:39:07 μμ »
Ντελφτ, Ολλανδία

Ο Άλμπερτ Άινσταϊν είχε απορρίψει το φαινόμενο αποκαλώντας το «στοιχειωμένη δράση από απόσταση». Κι όμως, η τηλεμεταφορά δεδομένων είναι εφικτή, όπως επιβεβαιώνει και το τελευταίο πείραμα στην Ολλανδία.

Μια περίπλοκη πειραματική διάταξη επέτρεψε στους ερευνητές να τηλεμεταφέρουν δεδομένα σε απόσταση τριών μέτρων.
 
Οι ερευνητές αναφέρουν στο περιοδικό Science ότι κατάφεραν να τηλεμεταφέρουν όχι αστροναύτες του Star Trek αλλά δεδομένα (την κατάσταση του σπιν ενός ηλεκτρονίου) ανάμεσα σε δύο μικροσκοπικά διαμάντια που απείχαν τρία μέτρα.
 
Στόχος τους είναι τώρα να αυξήσουν την απόσταση στο ένα χιλιόμετρο, μια βελτίωση που ίσως φέρει πιο κοντά τις κύριες πρακτικές εφαρμογές της κβαντικής τηλεμεταφοράς: τους κβαντικούς υπολογιστές και τα ασφαλή κβαντικά δίκτυα επικοινωνιών.
 
Θεωρητικά, η ίδια περίπου μέθοδος θα μπορούσε να αξιοποιηθεί και για την τηλεμεταφορά ανθρώπων, αν και οι ερευνητές θεωρούν κάτι τέτοιο «εξαιρετικά απίθανο».
 
Η μέθοδος κβαντικής τηλεμεταφοράς που παρουσίασε η ερευνητική ομάδα στο Πανεπιστήμιο της Ντελφτ δεν είναι η πρώτη, φέρεται όμως να είναι η ακριβέστερη με απόδοση 100%.
 
Ακαριαία δράση από απόσταση...
 
Το φαινόμενο στο οποίο βασίστηκε το πείραμα ονομάζεται κβαντική διεμπλοκή (entanglement) και αφορά σωματίδια (φωτόνια, ηλεκτρόνια, ακόμα και μόρια) που βρίσκονται σε ένα είδος επικοινωνίας μεταξύ τους: η αλλαγή της κβαντικής κατάστασης του ενός σωματιδίου οδηγεί στην ακαριαία αλλαγή της κατάστασης και του δεύτερου, ακόμα κι αν τα σωματίδια χωρίζονται από μεγάλη απόσταση και δεν επικοινωνούν μέσω κάποιου υλικού μέσου.
 
Το 1935, ο Άινσταϊν και άλλοι φυσικοί απέρριψαν το φαινόμενο ως παραλογισμό που προκύπτει από κάποια βασική παρανόηση της κβαντομηχανικής. Ο πατέρας της σχετικότητας αρνούνταν να δεχτεί ότι δύο σωματίδια μπορούν να αλληλεπιδρούν ακαριαία, πιο γρήγορα δηλαδή κι από την ταχύτητα του φωτός.
 
Ακόμα και το 1947 ο Άινσταϊν παρέμενε αμετάπειστος και δήλωνε σε επιστολή του ότι «η Φυσική πρέπει να αναπαριστά μια πραγματικότητα στο χώρο και το χρόνο, χωρίς στοιχειωμένες δράσεις από απόσταση (spooky actions at a distance)».
 
Κι όμως, πολλά πειράματα έχουν αποδείξει έκτοτε ότι η κβαντική διεμπλοκή είναι πραγματική και όντως δρα ταχύτερα από την ταχύτητα του φωτός.
 
Bit και qubit...
 
Αυτό είναι εξάλλου το φαινόμενο στο οποίο βασίστηκε το τελευταίο επίτευγμα. Οι ερευνητές δημιούργησαν ζευγάρια ηλεκτρονίων μέσα σε δύο διαφορετικούς κρυστάλλους διαμαντιού έτσι ώστε το ηλεκτρόνιο στον έναν κρύσταλλο να βρίσκεται σε διεμπλοκή με το δεύτερο.
 
Τα δεδομένα που μεταφέρθηκαν από τον έναν κρύσταλλο στον άλλο, χωρίς να υπάρχει φυσική επαφή μεταξύ τους, ήταν η κατάσταση του σπιν των ηλεκτρονίων: η αλλαγή του spin στον έναν κρύσταλλο οδηγεί ακαριαία στην αλλαγή του spin στον δεύτερο κρύσταλλο, δηλαδή στη μεταφορά της πληροφορίας για το spin.
 
Στους κλασικούς υπολογιστές, μονάδα της πληροφορίας είναι το bit, το οποίο παίρνει τιμή είτε «0» είτε «1».
 
Αυτό όμως που τηλεμεταφέρθηκε στο πείραμα ήταν ένα «κβαντικό bit» ή qubit, το οποίο θεωρητικά μπορεί να βρίσκεται στις καταστάσεις «0» και «1» ταυτόχρονα.
 
Η συνύπαρξη αυτών των καταστάσεων στο ίδιο bit είναι αυτό που θα έκανε τους κβαντικούς υπολογιστές ταχύτερους σε πολλές λειτουργίες.
 
Από τους κβαντικούς υπολογιστές στο Star Trek...
 
Οι σημερινοί κβαντικοί υπολογιστές είναι υποτυπώδεις και προσφέρουν ελάχιστα qubit, αν και η αμερικανική εταιρεία D-wave έχει λανσάρει ένα σύστημα για το οποίο υποστηρίζει ότι αξιοποιεί την κβαντική εμπλοκή.
 
Μια άλλη πρακτική εφαρμογή της τηλεμεταφοράς θα ήταν τα λεγόμενα κβαντικά δίκτυα, τα οποία είναι θεωρητικά απόλυτα ασφαλή από υποκλοπές.
 
Θα μπορούσε όμως να αξιοποιηθεί η διεμπλοκή για την τηλεμεταφορά αντικειμένων και ανθρώπων; «Αν πιστέψει κανείς ότι δεν είμαστε τίποτα περισσότερο από μια συλλογή ατόμων που συνδέονται μεταξύ τους με έναν συγκεκριμένο τρόπο, τότε θεωρητικά θα ήταν δυνατό να τηλεμεταφερθούμε από ένα μέρος σε ένα άλλο» σχολίασε στην εφημερίδα Independent ο καθηγητής Ρόναλντ Χάνσον, μέλος της ερευνητικής ομάδας στη Ντελφτ.
 
«Πρακτικά είναι εξαιρετικά απίθανο να συμβεί κάτι τέτοιο [...] Δεν μπορώ όμως να το αποκλείσω αφού δεν υπάρχει θεμελιώδης νόμος της φυσικής που να το εμποδίζει» είπε.

 
Πληροφορίες: Βαγγέλης Πρατικάκης

4
Υγεία / Ελιξίριο μακροζωίας
« στις: Ιανουαρίου 01, 2014, 03:59:46 μμ »
Κι επειδή όλοι εύχονται υγεία, μήπως να ξεκινούσαμε με μια αποτοξίνωση?

Η παρακάτω συνταγή καθαρίζει τις φλέβες από τη χοληστερίνη!
Το κάνουμε μια φορά το χρόνο...

Υλικά:

300 γρ σκόρδο
500 γρ κρεμμύδια
1,5 λίτρο μηλόξυδο και
1 κιλό μέλι



Διαδικασία:

Κόβουμε στο μούλτι τα κρεμμύδια και τα σκόρδα και τα βάζουμε για 24 ώρες μέσα σε μια κούπα μαζί με το μηλόξυδο. Κατά διαστήματα ανακατεύουμε το μείγμα.
Στη συνέχεια αφού περάσει ο χρόνος το στραγγίζουμε και στο ζουμί προσθέτουμε το μέλι και το ανακατεύουμε για να διαλυθεί. Το βάζουμε σε μπουκάλια και το διατηρούμε στο ψυγείο.
Το βάζουμε στη σαλάτα αντί για ξίδι, 4 κουταλάκια τη φορά.

briefingnews.gr

5
To κοκτέιλ Elements, που έφτιαξε ο Στέλιος Παπαδόπουλος, μπάρμαν σε κάποιο μπαρ της Γλυφάδας, είναι φιναλίστ για τον διεθνή διαγωνισμό Bacardi Legacy 2014. Με επιρροές από Κούβα, το κοκτέιλ αυτό είναι καταπληκτικό!

 
Η συνταγή του είναι η εξής:
 
50 ml Bacardi Superior
40 ml χυμό από ροζ grapefruit
10 ml σιρόπι πικραμύγδαλου
20 ml χυμό από μοσχολέμονο
20 ml σιρόπι ζάχαρης
4–5 φύλλα φρέσκου βασιλικού
 
Σερβίρεται σε ποτήρι Martini ή Coupette με φύλλο βασιλικού και Αngostura Aromatic Bitters.

6
Χιούμορ / Διαφορές...
« στις: Νοεμβρίου 16, 2013, 08:22:24 μμ »
 


7
[img align=left]http://a33.gr/files/images/6331/ejvf_407x570.png[/img]Ήταν ένας έμπορος που πουλούσε τελειοποιημένα καταπότια που καταλαγιάζουν τη  δίψα. Καταπίνεις ένα τη βδομάδα και δε θέλεις πια να ξαναπιείς. «Γιατί τα πουλάς αυτά;» είπε ο μικρός πρίγκιπας. «Είναι μεγάλη οικονομία χρόνου» είπε ο έμπορος. «Οι ειδικοί κάνανε τους υπολογισμούς τους. Εξοικονομούν πενήντα τρία λεπτά τη βδομάδα». «Αν είχα» λέει ο μικρός πρίγκιπας «πενήντα τρία λεπτά να ξοδέψω θα πήγαινα ήσυχα –ήσυχα σε μια πηγή να ξεδιψάσω…..»
[align=right]Α ΝΤΕ ΣΑΙΝΤ ΕΞΥΠΕΡΥ[/align]
 
Γράφει ο Θανάσης Μπαντές

«Ο μικρός πρίγκιπας» ήταν για τον Εξυπερύ η έμπνευση της ζωής του. Αν αναλογιστούμε ότι σε πτήση που επιχείρησε στις 29 Δεκεμβρίου του 1935 αναγκάστηκε να προσγειωθεί στην έρημο διακόσια περίπου χιλιόμετρα πριν φτάσει στο Κάιρο κι ότι τον περιμάζεψε ένα καραβάνι (που χρειάστηκε πορεία πέντε ημερών για να τον βρει), αντιλαμβανόμαστε ότι «ο μικρός πρίγκιπας» ξεπερνά τα όρια της διανοητικής δημιουργίας και αποκτά υπόσταση χειροπιαστή, αφού γεννιέται μέσα στο φυσικό ερημικό τοπίο της εκτυλισσόμενης δράσης. Με άλλα λόγια ο πιλότος που συναντά ο ουρανοκατέβατος πρίγκιπας στην έρημο είναι ο ίδιος ο Εξυπερύ που γνωρίζει πολύ καλά εκ των προτέρων ότι αν δεν επισκευάσει το αεροσκάφος μέσα σε λίγες μέρες και του τελειώσει το νερό, κάθε διαφυγή θα γίνει αδύνατη. Από την άποψη αυτή «ο μικρός πρίγκιπας» παίρνει διαστάσεις οραματισμού, λειτουργεί δηλαδή ως μεταφυσικό βίωμα, που δίνει όλες τις απαντήσεις για την περιπέτειά του Εξυπερύ στην έρημο. Ο ουρανός, ως μοναδικός σύντροφος της ερήμου, ήταν αδύνατο να μην πρωταγωνιστήσει στην όλη διαδικασία. Είναι η πατρίδα του πρίγκιπα, είναι δηλαδή το αχαλίνωτο του αγνώστου που οφείλει να διερευνηθεί και που τελικά δεν θα δράσει ούτε εκφοβιστικά, ούτε απειλητικά, παρά μόνο συντροφικά, αφού δεν θα μπορούσε να στείλει τίποτε πιο ακίνδυνο και πιο φιλικό από τον μικρό πρίγκιπα. Το πιο ευαίσθητο, το πιο άκακο, το πιο αθώο πλάσμα της παγκόσμιας λογοτεχνίας γεννιέται – ως σύλληψη, όχι ως καταγραφή – μέσα στον έσχατο κίνδυνο. Κι αυτή είναι η πιο αισιόδοξη οπτική της ζωής. Είναι η οριστική συντριβή όλων των φόβων, η στιγμή που η αισιοδοξία παίρνει διαστάσεις επαναστατικότητας. Γιατί ο Εξυπερύ, μετατρέποντας τον επιθανάτιο ρόγχο στο πιο τρυφερό καλωσόρισμα, δεν ξεπερνά μόνο τον εαυτό του, σ’ ένα ψυχικό άλμα καθαρά προσωπικό, αλλά καθιστά σαφές ότι η ατομική νίκη μπροστά στο αδυσώπητο του αγνώστου – τι πιο άγνωστο από το θάνατο – παίρνει εξ’ ορισμού πανανθρώπινες διαστάσεις ως δίοδος που οδηγεί το «εγώ» στο «εμείς». Αν μέσα στην έρημο νιώσουμε φόβο θα έρθουν η τρέλα και η βία, αν όχι, θα έρθει ο μικρός πρίγκιπας. Το κλείσιμο του έργου είναι ξεκάθαρη προτροπή: «Και αν γίνει να περάσετε από κει σας ικετεύω μη βιαστείτε, σταθείτε εκεί, λίγο κάτω από το αστέρι. Όταν λοιπόν σας ζυγώνει κανένα παιδί, αν σας γελάσει, αν έχει χρυσαφένια μαλλιά, αν δεν σας αποκρίνεται καθώς θα το ρωτάτε, θα μαντέψετε σωστά ποιος είναι. Λοιπόν να είστε ευγενικοί! Μη μ’ αφήσετε τόσο πολύ θλιμμένο: γράψτε μου γρήγορα πως ξαναγύρισε…..». (σελ. 99). Τα σχεδόν οχτώ χρόνια που πέρασαν μέχρι την κυκλοφορία του «μικρού πρίγκιπα» (δημοσιεύτηκε τον Απρίλιο του 1943) δεν είναι παρά ο χρόνος που χωρίζει το βίωμα από τη συνείδηση.

 
Υπό αυτή την έννοια ο μικρός πρίγκιπας είναι ο απολογισμός της ατομικότητας που μοιραία παίρνει διαστάσεις συλλογικές, αφού καμιά ατομικότητα δεν υφίσταται εκτός συνόλου. Είναι δηλαδή το σημείο της ταύτισης, της απόλυτης εναρμόνισης, του ατόμου με τον κόσμο. Γιατί ο μικρός πρίγκιπας είναι αυτός που θέτει ερωτήσεις («Τα αγκάθια σε τι χρησιμεύουν; Σε τι χρησιμεύει να κατέχεις τα άστρα; Σε τι χρησιμεύει να είσαι πλούσιος; Τι θα πει: να θαυμάζω; Τι είναι ο ορισμός; Τι είναι γεωγράφος; Γιατί πίνεις; Μα δεν υπάρχει κανείς στη γη;») επαναπροσδιορίζοντας – καθαρά διαλεκτικά – όλες τις έννοιες που έχουν διαστρεβλωθεί. Η διαστρέβλωση των εννοιών δεν είναι παρά η διαστρέβλωση του ανθρώπου που κατακερματίζεται μέσα στη δίνη ενός πολιτισμού που έχει πάψει από καιρό να ορίζει, οδηγούμενος σ’ ένα αυτοκαταστροφικό αντιφατικό δίπολο, αφού από τη μια σαρώνεται από έναν πολιτισμό που εξελίσσεται σχεδόν ανεξέλεγκτα μετατρέποντάς τον σε απρόσωπη μάζα κι από την άλλη ατενίζει τον κόσμο καθαρά ατομιστικά σαν να μην υπάρχει τίποτε άλλο πέραν του εαυτού του. Η μετατροπή του συλλογικού οράματος σε ατομικό, που όμως καθορίζεται από συνισταμένες ξεκάθαρα κοινωνικές – στα όρια του πιο άκρατου πιθηκισμού – σηματοδοτεί τη μέγιστη αλλοτρίωση, που λειτουργεί όχι μόνο ως προφανής κρίση ταυτότητας, αλλά κι ως απομάκρυνση από καθετί, είτε συνάνθρωπος, είτε περιβάλλον, είτε οτιδήποτε λέγεται αυτό, δηλαδή ως έσχατη απομόνωση.

Γι’ αυτό κι όλοι οι πλανήτες που γνωρίζει ο μικρός πρίγκιπας είναι πολύ μικροί. Γι’ αυτό και οι άνθρωποι που ζουν στους πλανήτες είναι μόνοι. Γιατί ο μικρόκοσμος του καθενός είναι απελπιστικά λίγος κι ο εγκλωβισμός στο λίγο είναι η πιο ασφυκτική μοναξιά. Κάθε ξεκομμένη ατομικότητα κι ένας ελάχιστος πλανήτης, και κάθε δράση μέσα στα όρια
[img align=right]http://a33.gr/files/images/6331/ilio_466x570.png[/img]του αδιαπέραστου κάνει τον κλοιό ακόμη πιο τρομακτικό. Με άλλα λόγια οτιδήποτε υπό αυτές τις συνθήκες δεν μπορεί παρά να είναι κλειστοφοβικό και παράλογο. Ο μοναχικός βασιλιάς εκλιπαρεί τον μικρό πρίγκιπα να μείνει κοντά του και του τάζει υπουργεία. Η εξουσία, ως ξεκάθαρα διαστροφικός μηχανισμός ταυτίζεται με την ύπαρξη, γίνεται δηλαδή σκοπός και νόημα ζωής ως αντιστάθμισμα της θλιβερότερης κενότητας. Ο αρουραίος – θύμα τονώνει την ύπαρξη. Μπορούν να τον τιμωρούν όποτε θέλουν. Ο γεωγράφος επιστήμονας είναι χαμένος μέσα στα βιβλία και ταλαντεύεται αναζητώντας τους ακριβέστερους ορισμούς. Όμως τα όρια της επιστήμης γίνονται όρια προσωπικά κι ο κατακερματισμός της γνώσης σηματοδοτεί τον κατακερματισμό της ύπαρξης. Ο επιχειρηματίας κάνει διαρκώς λογαριασμούς πάνω στα χαρτιά του και  κατέχει πεντακόσια εκατομμύρια αστέρια. Όταν ο μικρός πρίγκιπας τον ρωτά πώς μπορεί να κατέχει τα αστέρια, δίνει την απάντηση: «Όταν βρεις ένα διαμάντι που δεν είναι κανενός, είναι δικό σου. Όταν βρεις ένα νησί που δεν ανήκει σε κανέναν, είναι δικό σου. Αν έχεις πρώτος μια ιδέα, που δεν την είχε κανείς άλλος, είναι δική σου. Και εγώ κατέχω τα αστέρια γιατί κανείς πριν από μένα δε σκέφτηκε να είναι δικά του». (σελ. 52). Κι όταν ο μικρός πρίγκιπας τον ρωτά τι τα κάνει, δίνεται ως απάντηση: «…γράφω σ’ ένα μικρό χαρτί τον αριθμό των άστρων. Μετά κλειδώνω αυτό το χαρτί σ’ ένα συρτάρι ή το καταθέτω στην τράπεζα». (σελ. 52). Η αυθαίρετη ιδιοκτησία των αστεριών είναι ο χυδαιότερος κι ο πιο παράλογος ατομικισμός, που διασφαλίζει το είναι μόνο μέσα από το έχειν ταυτίζοντας την ιδιοκτησία με την αχρήστευση. Ο φανοκόρος ανάβει συνέχεια τη λάμπα έχοντας ξεχάσει το γιατί. Ο ανόητος θέλει να τον θαυμάζουν χωρίς να μπορεί να εξηγήσει τους λόγους. Ο μπεκρής πίνει για να ξεχάσει τη δυστυχία ότι είναι μπεκρής.


Ο μικρός πρίγκιπας, δεν είναι παρά ο ίδιος ο Εξυπερύ, που μέσα στην έρημο, έρχεται αντιμέτωπος με την ατέρμονη [img align=left]http://a33.gr/files/images/6331/fidi.png[/img] ανθρώπινη δυστυχία. Μόνο στην έρημο θα αναδεικνύονταν τα ύψη της ανθρώπινης ερημιάς. Και ξαφνικά, ως δια μαγείας, όλα γίνονται ξεκάθαρα. Η ανθρώπινη ευτυχία δεν κρύβει καμιά πολυπλοκότητα. Είναι το ξύπνημα του μικρού πρίγκιπα που υπάρχει στον καθένα. Η κατανόηση της ολοκλήρωσης μέσα από τον άλλο. Η συνείδηση ότι συναισθηματική πληρότητα υπάρχει μόνο μέσα από τη συναισθηματική μοιρασιά. Γιατί η εξημέρωση της αλεπούς δεν αφορά την κυριότητά της, αφορά το πλησίασμά της. Και η ιδιοκτησία δεν ορίζεται με την κατοχή, αλλά με τη φροντίδα: «Εγώ κατέχω ένα λουλούδι που το ποτίζω κάθε μέρα. Κατέχω τρία ηφαίστεια που τα καθαρίζω κάθε βδομάδα. Γιατί καθαρίζω ακόμη κι εκείνα που είναι σβησμένα. Δεν ξέρεις ποτέ τι μπορεί να γίνει. Κάνω ό, τι είναι χρήσιμο στα ηφαίστειά μου, ό, τι είναι χρήσιμο στα λουλούδια μου που τα κατέχω όλα. Μα εσύ δεν είσαι χρήσιμος στα αστέρια σου». (σελ. 53).  Ο μικρός πρίγκιπας είναι η σοφία της αχαλίνωτης αθωότητας, δηλαδή η υπέρτατη αισιοδοξία, και μόνο έτσι μπορεί να γίνει κατανοητός. Γι’ αυτό είναι βέβαιο ότι συνεχίζει να ζει κι ότι ανά πάσα στιγμή θα εμφανιστεί, όπως τον περιμένει κι ο ίδιος ο Εξυπερύ. Αλίμονο σ’ αυτούς που νομίζουν ότι πέθανε από το δηλητήριο του φιδιού. Δεν θα δουν ποτέ το μικρό πρίγκιπα...

8
Χρησιμοποιώ περισσότερους από δύο λογαριασμούς στο Google και χειρίζομαι και τον λογαριασμό e-mail τρίτου συγγενικού προσώπου. Το προσωπικό μου ιστορικό (και άλλοτε, το ιστορικό του τρίτου προσώπου) εμπλουτίζεται καθημερινά με όρους αναζήτησης και δικτυακούς προορισμούς που δεν με αφορούσαν, αφού συχνά εξυπηρετώ φίλους και συγγενείς που θέλουν να βρουν ή να κάνουν κάτι «στο Ιντερνέτ». Και φυσικά, υπάρχουν πολλοί σαν κι εμένα. Κανείς μας, δεν είναι αυτό που μαρτυρούν τα στοιχεία από το ιστορικό των περιηγήσεών του, των e-αγορών του ή των λέξεων και φράσεων με τις οποίες έψαξε στο διαδίκτυο.
 
Ορατός είναι ο κίνδυνος μιας νέας μορφής ανθρώπινων διακρίσεων από την «τυφλή» και συνάμα ανεπαρκή ανάλυση μεγάλων συνόλων δεδομένων, των λεγόμενων big data, κατά την Κέιτ Κρόφορντ, μέλος της ομάδας ερευνητών στην Microsoft Research, επισκέπτριας καθηγήτριας στο MIT Center for Civic Media και στο Πανεπιστήμιο της Αυστραλίας UNSW. Η Κρόφορντ προειδοποιεί ότι πρέπει να ξεκινήσει η συζήτηση για να αποαποφευχθεί ο κίνδυνος, θωρακίζοντας τα νομικά συστήματα όχι μόνο των Ηνωμένων Πολιτειών αλλά όλων των χωρών όπου υπάρχει Ίντερνετ.

 
-Μιλάς πολύ online και δεν θα σου βγει σε καλό, προειδοποιεί πανεπιστημιακή μελέτη!

 Η Κρόφορντ διαπιστώνει πως η ελλιπής ανάλυση μεγάλων συνόλων δεδομένων, των λεγόμενων και big data, μπορεί να έχει σοβαρές αρνητικές συνέπειες, όπως η σύλληψη ενός ανθρώπου, η άρνηση της ασφάλισης της ζωής του, της πρόσληψής του σε μια δουλειά ή ακόμα και της ενοικίασης ενός σπιτιού. Τα δεδομένα αυτά, είναι μεγάλα σύνολα, και μάλιστα ανώνυμα, όμως σας «κόβουν» όταν ένας δικτυακός τόπος ή μια υπηρεσία που τα χρησιμοποιεί -πώς, γιατί και με ποιο δικαίωμα;- έχει βάλει την δική του κόκκινη γραμμή. Χωρίς να σας γνωρίζει προσωπικά, σας απέκλεισε, χωρίς να γνωρίζει ότι απέκλεισε εσάς, αλλά όλους όσους, γενικά, ταιριάζουν με το προφίλ σας (ή τουλάχιστον «έτσι φαίνεται»).

 
-Δείτε τι ξέρει για εσάς η Google και σταματήστε τη συλλογή των στοιχείων σας!

 Η ερευνήτρια δίνει ιδιαίτερη έμφαση στα δεδομένα που αφορούν στην υγεία, τα οποία χαρακτηρίζει ιδιαίτερα ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα. Ποια όμως δεδομένα μπορούν να τα αποκαλύψουν ή έστω να συνδεθούν με την υγεία ενός ατόμου (εύστοχα ή άστοχα);


-Οι φτωχοί μπορεί να βλέπουν ένα πολύ διαφορετικό Ίντερνετ.
 
Οι όροι αναζήτησης σε μια μηχανή αναζήτησης, για παράδειγμα, για τα συμπτώματα μιας ασθένειας, ή οι αγορές φαρμάκων μέσω Διαδικτύου, ακόμα και το RFID στην ετικέτα ενός φαρμάκου μπορεί να αποτελέσουν σημαντικά δεδομένα που μαρτυρούν στοιχεία για την υγεία ενός ανθρώπου. Εάν μάλιστα τα δεδομένα αυτά διασταυρώνονται με τα «παραδοσιακά» στοιχεία για το ιατρικό του ιστορικό -«κι έτσι πρέπει να γίνεται με τα big data», είπε χαρακτηριστικά η Κρόφορντ- σχηματίζεται ένα λεπτομερές προφίλ για την υγεία του, συμπεριλαμβανομένων πληροφοριών που δεν έχει ποτέ αποκαλύψει το ίδιο πρόσωπο στον γιατρό του.

 
-Ντοκιμαντέρ στις ΗΠΑ καυτηριάζει «Το Μεγαλύτερο Ψέμα στο Web».

 Η ερευνήτρια αναφέρθηκε επίσης σε πρόσφατη μελέτη στο Πανεπιστήμιο Κέμπριτζ, σύμφωνα με την οποία από την ανάλυση 58.000 Like στο Facebook προβλέφθηκε με μεγάλη ακρίβεια ο σεξουαλικός προσανατολισμός, η χρήση εθιστικών ουσιών ακόμα και ποια μέλη του κοινωνικού δικτύου ήταν παιδιά χωρισμένων γονιών. Δηλαδή, στο Ίντερνετ «είσαι ό,τι κάνεις Like».

 
-E.E.: «Online, αποκαλύπτετε πολύ περισσότερα απ' όσα νομίζετε».

 Ομοίως, επισημαίνει η καθηγήτρια, η ανάλυση των διαδικτυακών αγορών, των tweet, δημογραφικών, γεωγραφικών και άλλων πληροφοριών που συλλέγονται για κάθε χρήστη του Διαδικτύου όταν συνδυαστούν με δεδομένα από άλλες πηγές, μπορεί να οδηγήσουν στην δημιουργία πλήθους διαφορετικών προφίλ που μπορεί να χρησιμοποιηθούν εναντίον του. Μάλιστα, το υποκείμενο των διακρίσεων μπορεί να μην μάθει ποτέ τι ακριβώς συνέβη, αφού η ανάλυση των big data ήταν αρκετή για να βρεθεί στην «κόκκινη γραμμή» χωρίς ο ίδιος να το γνωρίζει.
 Μπορείτε να εξαιρεθείτε από τις διαφημίσεις που «διαβάζουν» την συμπεριφορά σας
 Μπροστά σε αυτό το πραγματικό ρίσκο, η Κέιτ Κρόφορντ και οι επιστημονικοί συνεργάτες της που συνυπογράφουν την μελέτη, προτείνουν ένα νέο νομικό πλαίσιο, με το οποίο όποιος αντιμετωπίσει κάποιας μορφής διάκριση, ακόμα και σύλληψη, θα διατηρεί το δικαίωμα να μάθει πως η ανάλυση μεγάλων σετ δεδομένων χρησιμοποιήθηκε και τον οδήγησε εκεί, ώστε να ασκήσει το δικαίωμά του να αντικρούσει ό,τι δείχνουν να καταμαρτυρούν.
 

-Τι ξέρει για εσάς το Twitter για να σας κάνει εξατομικευμένες προτάσεις.

 Ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα που παρουσίασε η Κρόφορντ αφορούσε την ανάλυση των όρων αναζήτησης στο Google για να εκτιμηθεί εάν η γρίπη είχε πάρει διαστάσεις επιδημίας το 2012. Τα big data έκαναν λάθος, τα πραγματικά ιατρικά περιστατικά ήταν πολύ λιγότερα από τις εκτιμήσεις, είπε η ερευνήτρια. Βασίστηκαν στην υπερβάλλουσα κάλυψη του θέματος από τα μέσα μαζικής ενημέρωσης αλλά και στην συζήτηση για την γρίπη στα social media, δεδομένα που ερμηνεύτηκαν ως ενδείξεις για ανθρώπους που είχαν στ'αλήθεια γρίπη, με αποτέλεσμα να σχηματιστεί εσφαλμένη εντύπωση για το μέγεθος του προβλήματος. Ομοίως, όταν χτύπησε ο τυφώνας Σάντι, ελάχιστα tweet προήλθαν από τις πληγείσες περιοχές -η εικόνα που σχηματίστηκε στα social media ήταν θολή.
 

Πληροφ. από Ανθή Παναγιωτάκη


ΥΓ. Μπορείτε να διαβάσετε κι εδώ την ενδιαφέρουσα μελέτη με τίτλο Big Data and Due Process

http://papers.ssrn.com/sol3/papers.cfm?abstract_id=2325784

9
Cocktails - Οινοπνευματώδη / Το κρασί Semeli
« στις: Σεπτεμβρίου 25, 2013, 09:35:44 πμ »
Το εμβληματικό κρασί της εταιρείας Semeli Μαντινεία Νασιάκος 2012, απέσπασε μια σπουδαία διάκριση ξεχωρίζοντας ανάμεσα στα 10 κορυφαία του κόσμου, όπως παρουσιάστηκαν στον Αμερικάνικο Τύπο.


   



Δημοσιογράφοι οίνου, που αρθρογραφούν στις μεγαλύτερες εφημερίδες της Αμερικής και περιλαμβάνουν στην ύλη τους σελίδες για το κρασί και τη γεύση, έκαναν την επιλογή των κρασιών.
 
Το κρασί Semeli Μαντινεία είναι το μόνο ελληνικό κρασί που φιγουράρει μέσα σε αυτή την top-10 λίστα, στην οποία χαρακτηρίζεται ως ''εξαιρετικό'' και απολαμβάνοντας τα τρία στα τρία αστέρια που του αποδίδονται. Συγκεκριμένα, περιγράφεται ως ένα ''λαμπερό και φρουτώδες κρασί, με αρώματα ώριμων φρούτων που αφήνουν στο στόμα τη γεύση του ήλιου...'', ενώ το σχόλιο καταλήγει με την διαπίστωση ότι ''κάθε γουλιά προκαλεί και ένα χαμόγελο''.
 
Το κρασί Semeli Μαντινεία Νασιάκος, ποικιλία Μοσχοφίλερο, θεωρείται ως μία από τις πιο αξιόλογες Μαντινείες που κυκλοφορούν στην Ελλάδα και έχει αποσπάσει πολλά βραβεία σε αναγνωρισμένους διεθνείς διαγωνισμού οίνου.
Τα φίνα και δυνατά αρώματά του, χαρακτηριστικά της ποικιλίας του Μοσχοφίλερου, και η φρουτώδης γεύση του, το καθιστούν ως ένα από τα πιο αγαπημένα λευκά κρασιά. Συνοδεύει ψάρια με έντονες γεύσεις, θαλασσινά και νοστιμιές της ελληνικής κουζίνας, ενώ μπορεί κάλλιστα να σερβιριστεί και με φρούτα ή ως απεριτίφ, στους 8ο – 10ο C.


in.gr

10
Κάποιες ταινίες που έρχονται από το Σεπτέμβρη, αξίζουν την αναμονή. Δείτε ποιές!


Στις 26 Σεπτεμβρίου αναμένεται να "στοιχειώσει" τις αίθουσες η ταινία του Τζέιμς Γουάν (Saw - Σε βλέπω) Το Κάλεσμα, σε διανομή Village. Ένα θρίλερ βασισμένο σε πραγματική ιστορία (;) που περιγράφει πώς οι διεθνούς φήμης ερευνητές μεταφυσικών γεγονότων, Εντ και Λορέιν Γουόρεν, βοήθησαν μια οικογένεια που στοιχειωνόταν από μια σκοτεινή παρουσία, σε μια απομονωμένη φάρμα.
 
Αν η ταινία είναι τόσο ανατριχιαστική όσο το trailer που θα δείτε παρακάτω, αξίζει πραγματικά η αναμονή!
 
Η Λορέιν Γουόρεν, στα ογδόντα της πλέον, εξακολουθεί να θυμάται πολύ καλά το σπίτι των Πέρον. Αποκαλύπτει ότι με το που μπήκε μέσα, κατάλαβε αμέσως ότι ήταν στοιχειωμένο. Και ότι η επίσκεψή της στο σετ της ταινίας Το Κάλεσμα της έφερε στην επιφάνεια αυτό ακριβώς το συναίσθημα.
 
Πρωταγωνιστούν η υποψήφια για Όσκαρ Βέρα Φαρμίγκα και ο Πάτρικ Γουίλσον (“Young Adult,” “Prometheus”) στους ρόλους των Λορέιν και Έντ αντίστοιχα. Μαζί τους, ο Ρον Λίβινγκστον (“Band of Brothers ” του HBO) και η Λίλι Τέιλορ (“Public Enemies”, “Six Feet Under”), στους ρόλους των Ρότζερ και Κάρολιν Πέρον (τους κατοίκους της φάρμας).
 Το καστ συμπληρώνουν οι Τζόι Κινγκ, Σάνλεϊ Κάσγουελ, Χάλι Μακ Φάρλαντ, Μακένζι Φόι, και Κάιλα Ντίβερ στους ρόλους των πέντε θυγατέρων των Πέρον, μαζί με την Τζέρλινγκ Τζέρινς που ενσαρκώνει την κόρη των Γουόρεν, Τζούντι.
 
Σύμφωνα με ανακοίνωση της παραγωγής κατά τη διάρκεια των πολλών τηλεφωνικών συνομιλιών που είχαν οι σεναριογράφοι με την Λορέιν συνέβαιναν κάποιες περίεργες διακοπές, ακούγονταν παράξενοι ήχοι, ενώ πολλές φορές η γραμμή νεκρωνόταν. Ο Κάρεϊ (Χέις) θυμάται ότι όταν τη ρώτησαν αν αυτό είναι συνηθισμένο, η Λορέιν τους απάντησε: «Ασφαλώς. Το σκοτάδι και το φως βρίσκονται σε αιώνια μάχη.»
 
Δείτε το trailer για να πάρετε μία γεύση και... αναμείνατε ως τον Σεπτέμβρη!

[youtube]TbJzaSQwZV0[/youtube]


Μια ακόμη ταινία που περιμένουμε προσεχώς με μεγάλο ενδιαφέρον, είναι η νέα ταινία του Ρίντλεϊ Σκοτ, "Ο Συνήγορος". Ο σκηνοθέτης των Θέλμα και Λουίζ, Hannibal, Μονομάχος, Προμηθέας και αμέτρητων άλλων παραγωγών κινηματογραφικών αλλά και τηλεοπτικών, επιστρατεύει ένα απίστευτο cast και ενώνει τις δυνάμεις του με τον βραβευμένο με Πούλιτζερ συγγραφέα Κόρμαν ΜακΚάρθι (Καμιά Πατρίδα για τους Μελλοθάνατους) προκαλώντας τον θεατή και φιλοδοξώντας να παρουσιάσει ένα παθιασμένο θρίλερ με ένταση αλλά και με εφιαλτικό χιούμορ!
 
Οι Μάικλ Φασμπέντερ, Χαβιέ Μπαρδέμ, Μπραντ Πιτ, Πενέλοπε Κρουζ και Κάμερον Ντίαζ, αναλαμβάνουν ρόλους , ενώ η ταινία αναμένεται στις ελληνικές αίθουσες στις 14 Νοεμβρίου σε διανομή Odeon!
 
Δείτε το trailer!

[youtube]cB_0b3a64K4[/youtube]


Βασισμένη στην best seller σειρά μυθιστορημάτων φαντασίας του Ρικ Ραϊόρνταν, η νέα ταινία του Πέρσι Τζάκσον τον ακολουθεί στο επικό ταξίδι του, όπου προκειμένου να πραγματοποιήσει το πεπρωμένο του ενώνεται με τους ημίθεους φίλους του, με σκοπό να ανακτήσει το Χρυσόμαλλο Δέρας και να σώσει την κατασκήνωση των Ημίαιμων. Διαβάστε περισσότερα εδώ...
 
Η ταινία αναμένεται να κυκλοφορήσει στις ελληνικές αίθουσες στις 5 Σεπτεμβρίου.

[youtube]ePkLrEjo__I[/youtube]


Μια ελληνική παραγωγή τώρα που αναμένεται με πολύ ενδιαφέρον τον ερχόμενο Δεκέμβρη. Πρόκειται για τη "Μικρά Αγγλία" του Παντελή Βούλγαρη που αποτελεί κινηματογραφική μεταφορά του ομώνυμου μυθιστορήματος της Ιωάννας Καρυστιάνη. Διαβάστε περισσότερα για την ταινία εδώ...
 
Τα γυρίσματα της ταινίας ολοκληρώθηκαν πρόσφατα, και έγιναν στην Άνδρο, όπου διαδραματίζεται και η ιστορία του βιβλίου. Δείτε τις πρώτες σκηνές...
 
[youtube]ofejpCEs7I4[/youtube]



Επιμέλεια: Τζένη Παπαγεωργίου

11
Κρέμες - Παγωτά / Περί Παγωτού...
« στις: Αυγούστου 05, 2013, 07:40:08 μμ »
Το παγωτό αποτελεί μια από τις καλύτερες λύσεις, όταν αναζητάμε μια στιγμή απόλαυσης. Υπάρχουν πολλά είδη παγωτών που καλύπτουν όλες τις ανάγκες, από αυτούς που ζητούν μια ιδιαίτερη και ξεχωριστή γεύση, μέχρι αυτούς που είναι αυστηροί με τη διατροφή τους αλλά δεν θέλουν να αποχωριστούν το αγαπημένο τους σνακ. Το παγωτό μπορεί να καταναλώνεται ακόμη και σε καθημερινή βάση αρκεί κάποιος να τηρεί ένα συνολικά ισορροπημένο πρόγραμμα διατροφής. Σε κάποιες περιπτώσεις μάλιστα μπορεί και να λειτουργήσει υποστηρικτικά: η απόλαυση ενός παγωτού τονώνει την αυτοπεποίθηση όσων ακολουθούν ένα πρόγραμμα απώλειας βάρους και τους βοηθά να συνεχίσουν την προσπάθειά γνωρίζοντας ότι δεν χρειάζεται να στερούνται αγαπημένες γεύσεις. Επίσης, αν κοιτάξουμε γύρω μας, θα παρατηρήσουμε ότι υπάρχουν πολλά σνακ (τυρόπιτες, κρουασάν, γλυκά, κ.ά.) που καταναλώνουμε καθημερινά χωρίς να μας έχει περάσει από το μυαλό ότι έχουν πολύ περισσότερες θερμίδες από ένα παγωτό. Η αλήθεια είναι ότι ένα παγωτό μπορεί να έχει τις μισές ή και λιγότερες θερμίδες από πολλά άλλα σνακ.

Παράλληλα το παγωτό έχει γερά διατροφικά θεμέλια, τα οποία ξεκινούν από τις πρώτες του ύλες, που είναι κυρίως το γάλα, η ζάχαρη, τα αβγά, το κακάο, τα φρούτα και οι ξηροί καρποί. Έτσι, οι βιταμίνες όπως η Α, η D, η Β12, η νιασίνη, η ριβοφλαβίνη, καθώς και μεταλλικά στοιχεία όπως το ασβέστιο, ο φώσφορος και το μαγνήσιο προσδίδουν στο παγωτό μια διατροφική υπεροχή έναντι άλλων γλυκυσμάτων. Με απλά λόγια, δεν είναι μια λιχουδιά με ''κενές'' (όπως λέμε) θερμίδες, αλλά ένα απολαυστικό σνακ με διατροφική αξία. Άλλωστε ένα τρόφιμο έχει αξία όταν μπορεί να μας χαρίσει απόλαυση, όταν περιέχει απαραίτητα θρεπτικά συστατικά και όταν φυσικά παράγεται κάτω από ασφαλείς συνθήκες.

Ακόμη και στην κατηγορία των παιδικών παγωτών, βλέπουμε ότι γίνονται αξιόλογες προσπάθειες για δημιουργία παγωτών με λιγότερη ζάχαρη και λιπαρά σε σχέση με το μέσο όρο των υπόλοιπων παγωτών, χωρίς ωστόσο να στερούνται σε γεύση. Και αυτό γίνεται για να μπορούν τα παιδιά να αναπτύσσουν σωστές διατροφικές συνήθειες χωρίς να χάσουν την απόλαυση και τη χαρά που τους δίνει ένα παγωτό.

Κάτι που επίσης πρέπει να γνωρίζουμε είναι ότι το παγωτό δεν περιέχει συντηρητικά, γιατί πολύ απλά δεν τα χρειάζεται! Το παγωτό από τη φύση του διατηρείται στη κατάψυξη, την καλύτερη μέθοδο συντήρησης, όπου η ανάπτυξη παθογόνων μικροοργανισμών είναι αδύνατη.

Τέλος, δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι το παγωτό είναι ένα ιδιαίτερα πολύπλοκο τρόφιμο και η παραγωγική του διαδικασία χαρακτηρίζεται σήμερα από προηγμένες τεχνολογικές και επιστημονικές μεθόδους, έτσι ώστε να παραχθεί ένα προϊόν με θρεπτική αξία, υπέροχη γεύση και που να εγγυάται την υγιεινή και την ασφάλεια.

Επιγραμματικά τα στάδια παραγωγής του παγωτού (από την παραλαβή των πρώτων υλών, έως και τη μεταφορά του παγωτού στον τελικό καταναλωτή) είναι:

1.-Παραλαβή πρώτων υλών και αυστηρός έλεγχος ποιότητας.
2.-Παρασκευή μίγματος στο χώρο ανάμιξης των συστατικών.
3.-Παστερίωση και ομογενοποίηση. Η παστερίωση έχει ως στόχο τη θανάτωση όλων των πιθανών παθογόνων μικροοργανισμών. Η ομογενοποίηση έχει ως στόχο τη δημιουργία ενός σταθερού και ομοιόμορφου μίγματος.
4.-Ωρίμανση. Είναι η παραμονή του μίγματος σε θερμοκρασία ψύξης για ορισμένο χρόνο, υπό ελαφριά ανάδευση και είναι καθοριστική για τη δομή του παγωτού. Παράλληλα το μίγμα ελέγχεται φυσικοχημικά και μικροβιολογικά.
5.-Κατάψυξη του μίγματος με ταυτόχρονη ανάδευση.
6.-Μορφοποίηση του παγωτού και σκλήρυνση. Η μορφοποίηση περιλαμβάνει την απόδοση στο παγωτό του τελικού του σχήματος (π.χ. παγωτό σε ξυλάκι, σε κύπελλο, με διακόσμηση, κ.λ.π.). Η σκλήρυνση είναι η διαδικασία της ταχείας ψύξης του παγωτού στους -40 oC.
7.-Συσκευασία-Αποθήκευση. Το παγωτό συσκευάζεται, ελέγχεται (οργανοληπτικά και μικροβιολογικά) ως έτοιμο προϊόν και μεταφέρεται σε κατάλληλους αποθηκευτικούς χώρους (θερμοκρασία <-18 oC).
8.-Διανομή. Γίνεται με τη βοήθεια ειδικών φορτηγών κατάψυξης (θερμοκρασία <-18 oC) στα σημεία πώλησης.
9.-Έλεγχος. Γίνεται ανά τακτά χρονικά διαστήματα από ειδικό επιστημονικό προσωπικό τόσο στα έτοιμα προϊόντα (οργανοληπτικοί έλεγχοι), όσο και στα ίδια τα σημεία πώλησης (συνθήκες κατάψυξης, καθαριότητα, κ.λ.π.), ώστε να διασφαλίζεται συνεχώς η σωστή ποιότητα του παγωτού.

 Στην Ελλάδα έχουμε την τύχη και πάνω απ’ όλα την ικανότητα να παράγουμε εξαιρετικής ποιότητας παγωτό με γεύσεις που ικανοποιούν ακόμα και τον πιο απαιτητικό καταναλωτή. Τα εργοστάσια παραγωγής παγωτού που δραστηριοποιούνται στη χώρα μας, εκτός από τη σημαντική βοήθεια που προσφέρουν στην ελληνική κοινωνία σε αυτές τις δύσκολες εποχές προσφέροντας εργασία σε εκατοντάδες οικογένειες, έχουν και ιδιαίτερη εξαγωγική δραστηριότητα. Το άριστης ποιότητας και γεύσης παγωτό που παράγουμε στην Ελλάδα έχει μεγάλη ζήτηση σε πολλές χώρες του εξωτερικού και μάλιστα σε μεγάλες αγορές όπως η Ισπανία, η Γερμανία κ.α.

Το παγωτό λοιπόν αποτελεί μια εξαιρετική γευστική αλλά και θρεπτική επιλογή που ανταποκρίνεται σε κάθε γούστο και σε κάθε ανάγκη. Γνωρίζοντας την αξία του μπορεί κανείς να το εντάξει συνειδητά στη διατροφή του, χαρίζοντάς στον εαυτό του απόλαυση χωρίς αναστολές.
 

Μύθοι και αλήθειες για τα παγωτά.

 Δυστυχώς το παγωτό για πολλούς θεωρείται ένα ενοχοποιημένο προϊόν και έχει κατηγορηθεί κατά καιρούς για πολλούς λόγους. Ας δούμε λοιπόν κάποιος μύθους και αλήθειες για τα παγωτά για γνωρίσουμε καλύτερα το προϊόν που αγαπάμε και να μπορούμε να το απολαμβάνουμε χωρίς ενοχές.
 
Τα παγωτά δεν περιέχουν συντηρητικά.
 Αλήθεια!

 Το παγωτό δεν περιέχει συντηρητικά, γιατί πολύ απλά δεν τα χρειάζεται! Τα παγωτά διατηρούνται από τη φύση τους στη κατάψυξη, που είναι η καλύτερη μέθοδος συντήρησης. Μάλιστα από νομοθετική άποψη τα συντηρητικά απαγορεύονται στο παγωτό. Σκοπός των συντηρητικών είναι να συντηρούν ένα προϊόν, δηλαδή να μην το αφήνουν να αλλοιωθεί. Από τη στιγμή όμως που στο παγωτό εφαρμόζεται η διαδικασία της παστερίωσης (καταστροφή όλων των παθογόνων μικροοργανισμών) και η διαδικασία της κατάψυξης (σε θερμοκρασία <-18 oC δεν είναι δυνατή η ανάπτυξη μικροοργανισμών), γίνεται αντιληπτό πως η ανάπτυξη μικροοργανισμών καθίσταται αδύνατη.
 
Όταν αγοράζουμε ένα παγωτό, δεν υπάρχει λόγος να προσέχουμε την θερμοκρασία του.
 Μύθος!

 Καταρχήν ο καταναλωτής πρέπει ΠΑΝΤΑ να αγοράζει το παγωτό από κατάψυξη και να προσέχει να μην έχει παραμορφωθεί. Όταν το αγοράσει, αν δεν το καταναλώσει κατευθείαν πρέπει να το τοποθετήσει το ΓΡΗΓΟΡΟΤΕΡΟ δυνατό σε κατάψυξη. Γι' αυτό, στην περίπτωση που το αγοράσει από σούπερ-μάρκετ πρέπει να το τοποθετεί τελευταίο στο καλάθι του ή, αν χρειαστεί, να το μεταφέρει σε ισοθερμική τσάντα με παγοκύστες.

Ένα λιωμένο και ξαναπαγωμένο παγωτό αναγνωρίζεται εύκολα.
 Αλήθεια!
 
Ένα παγωτό πρέπει να είναι μαλακό, απαλό και αφρώδες. Η γεύση του παγωτού πρέπει να είναι ευχάριστη και γλυκιά (εκτός από παγωτά που περιέχουν φρούτα, που μπορεί να είναι κάπως ξινά). Ένα λιωμένο και ξαναπαγωμένο παγωτό αναγνωρίζεται εύκολα, γιατί χάνει το σχήμα του και περιέχει μικρούς κρυστάλλους που γίνονται εύκολα αντιληπτοί κατά τη δοκιμή του.
 
Το παγωτό είναι ένα εποχιακό προϊόν.
 Μύθος!

 Το παγωτό εκτός από δροσιστικό είναι και απολαυστικό και μπορεί να καταναλώνεται άφοβα όλες τις εποχές του χρόνου. Αν μάλιστα καταναλώνεται σωστά και με μέτρο, μπορεί άνετα να ενταχθεί σε μια ισορροπημένη διατροφή.

Από health.in.gr

12
Ταξίδια / Γαύδος, στην αγκαλιά του Λιβυκού...
« στις: Ιουλίου 18, 2013, 03:43:04 μμ »
Απέναντί μου η Κρήτη. Δεκαοκτώ μίλια θάλασσας με χωρίζουν απ' τις απόκρημνες νότιες ακτές της με τα γυμνά βράχια και τα λίγα χιόνια, ακόμα, μες το κατακαλόκαιρο, να γυαλίζουν στις κορυφές. Τη βλέπω να γεμίζει τον ορίζοντα κολυμπώντας στα γαλαζοπράσινα νερά της Γαύδου, στο Λιβυκό πέλαγος – γύρω μου άμμος, κέδροι, βότσαλα, βράχια, ήλιος, νερά-νερά-νερά, ατέλειωτες ακτές χαμένες στο πουθενά, χωρίς κτίσματα, χωρίς πόλεις, χωρίς δρόμους – όπως θα 'ταν ο κόσμος πριν τον κατοικήσει ο άνθρωπος.
 
Έφτασα εδώ με το πλοιάριο “Σαμαριά” απ' τα Σφακιά, δύο ώρες αφού οδήγησα απ' τα Χανιά – άλλες δύο – και εφτά που ήρθα απ' τον Πειραιά – όχι και τόσο πολλές στο σύνολο, κι όμως βρίσκομαι (βρίσκομαι αλήθεια;) εκεί που δεν υπάρχει σχεδόν τίποτα – παρά μόνο το ίδιο το νησί. Ένα άδειο λιμανάκι, μερικά σκόρπια μισοκρυμμένα δωμάτια στους λόφους, δυο-τρεις ταβέρνες, κάνα-δυο μπακάλικα, φανταχτερές σκηνές και τέντες κάτω από τους κέδρους, ένας χωματόδρομος, ένα μικρό μουσείο, μερικά φωτοβολταϊκά και γεννήτριες είναι όλα-όλα τα ανθρώπινα έργα. Η θάλασσα, γαλάζια, πλέκει δαντέλες με τους άσπρους βράχους στις ακτές και απέναντι χάνεται στο μπλε του ορίζοντα. Το βάθος της ανάμεσα στη Γαύδο και στην Κρήτη φτάνει τα 1.500 μέτρα. Απ' την άλλη πλευρά η Αφρική. Η Ευρώπη τελειώνει στο ακρωτήριο Τρυπητή (νοτιότερο άκρο) με μια άσπρη βοτσαλένια παραλία με γαλανά νερά, που έχουν τρυπήσει καμάρες στους βράχους από άργιλο και πολλούς αιωνόβιους κέδρους φυτεμένους στην άμμο.
 
Ανατολικά, ο Κόρφος (εδώ μένω) πάνω στο βράχο κρεμαστά τα δωμάτια και η ταβέρνα της κ. Μαρίας και η θέα απίστευτη! Βόρεια, το Σαρακήνικο και ο Άη Γιάννης είναι οι αμμώδεις παραλίες των κατασκηνωτών. Ξυλόχτιστες ταβέρνες και μαγαζάκια στην άμμο, δύο ψηλοί αμμόλοφοι στον Άη Γιάννη με τις σκηνές στις πλαγιές και τις αιώρες κρεμασμένες στους κέδρους.
 
Στις βραχώδεις ακτές Φωκιά δεν έρχεται ψυχή. Ξυπόλυτη ανεβοκατεβαίνω τις πλάκες και βρίσκω όλο και περισσότερα σημεία εισόδου στο νερό, κολυμπήθρες, σπηλιές, κανάλια, μονόπετρα – πολλούς σκάρους στο βυθό, ζεστά και κρύα ρεύματα... Έχω χάσει το λουράκι της μάσκας και τη φοράω ρουφηχτή, μαγιό ποτέ δεν είχα, όσο λιγότερα πράγματα τόσο το καλύτερο· εξάλλου, προσπαθώ να είμαι φυσική και αθόρυβη και μέσα στις θαλασσινές σπηλιές, κρυφοκοιτώντας με ελπίδα και αγωνία τη στιγμή που ησυχάζει το κύμα, για να δω τη φώκια!
 
Στο χωριουδάκι Καστρί περπατώ ανάμεσα στα μικρά αγροτόσπιτα, το καλντερίμι με βγάζει σ' ένα μεγάλο κοτέτσι με συρμάτινη πόρτα. Τη σπρώχνω και περνώ, πατώντας στα άχυρα, στη γωνιά που φωλιάζουν οι κότες – με βλέπουν και γουργουρίζουν – μπροστά, τα πατάκια με το στάρι και το καλαμπόκι τους, αφήνουν μαζί με το ζεστό πούπουλο, μια τρυφερή μυρωδιά που μου θυμίζει τα παιδικά μου καλοκαίρια στην Κρήτη. Ζωντανεύουν οι εικόνες της θείας και της γιαγιάς με την ποδιά γεμάτη αμύγδαλα να τρέχουν πάνω κάτω στα ζωντανά, στις αυλές, στην κουζίνα, με τις χαρούμενες φλυαρίες τους ανακατεμένες με τις δουλειές του σπιτιού, τα κακαρίσματα της κότας και τις χαιρετούρες των γειτόνων πίσω από τα φρεσκοβαμμένα κάγκελα.
 
Το βράδυ απ' το ταβερνάκι που κρέμεται μαζί με τα τραπεζάκια του και τα λουλούδια του, πάνω απ΄ το μαύρο νερό με την ασημένια γραμμή του φεγγαρόφωτος, χαζεύω το διαφορετικό κάθε φορά σχήμα του φεγγαριού ώς την πανσέληνο. Το σύμπαν κάθε μέρα αλλάζει: τα μεγέθη, τα σχήματα, μόνο η ζωή μας φαίνεται να μένει ίδια, σαν αυτό το φως του φεγγαριού πάνω στο νερό, μια καλά χαραγμένη λαμπερή γραμμή, που χάνεται στο τέλος στο σκοτάδι. Την ώρα που η κ. Μαρία μού κάνει το λογαριασμό, με ρωτάει για τον Καζαντζάκη – τον διαβάζει και ο γιος της, αλλά θέλει εγώ να της γράψω τα βιβλία του με τη σειρά, ποιο να διαβάσει πρώτο. Προσπαθώ με δυο λέξεις να της πω τα νοήματα, ελευθερία – ούτε ελευθερία – λύτρωση – πέρα από τη λύτρωση – η πάλη με το Θεό – η ζωή – η ομορφιά – η ανδρεία. Της λέω να διαβάσει πρώτα τον Καπετάν Μιχάλη, τον αγώνα της σκλαβωμένης Κρήτης, αγώνας με τον Τούρκο, αγώνας με τον έρωτα για τη γυναίκα του Τούρκου – το σκοτωμό της Τουρκάλας από τον καπετάν Μιχάλη, το σκοτωμό του καπετάν Μιχάλη, πατέρα του Καζαντζάκη.
 
Παλεύω κι εγώ τις τελευταίες εικόνες της Αθήνας, τις μικροπρεπείς επιθυμίες του πολιτισμένου ανθρώπου, να καθαρίσουνε, να θριαμβεύσει το νησιώτικο καλοκαίρι, αγνό, ξεπλυμένο απ' το πέλαγος, με τη μυρωδιά των φυκιών και τη λάμψη των άστρων.


 
Aπό την Ελίνα Τερζάκη

13
Ταξίδια / Ταξίδι στη Σέριφο...
« στις: Ιουλίου 18, 2013, 03:32:15 μμ »
Φιλόξενες ακρογιαλιές, γραφική ύπαιθρος και μια ξεχωριστή Χώρα, που αγναντεύει το πέλαγος. Αυτή είναι η Σέριφος, το νησί του συμπλέγματος των Δυτικών Κυκλάδων όπου το παραδοσιακό και το σύγχρονο συνυπάρχουν αρμονικά.
 
Στη Χώρα, μια από τις ωραιότερες κυκλαδίτικες πρωτεύουσες, οι επισκέπτες περιδιαβάζουν στα στενά λιθόστρωτα, θαυμάζουν το Κάστρο, τυπικό δείγμα αιγαιοπελαγίτικου οχυρωμένου οικισμού, και ανεβαίνουν στην εκκλησία του Αγίου Κωνσταντίνου, για να απολαύσουν τη συναρπαστική θέα στο Λιβάδι, το λιμάνι του νησιού, και το πέλαγος.
 
Ιδιαίτερα ευχάριστη εμπειρία είναι και η περιήγηση στην ύπαιθρο της Σερίφου. Ο Κένταρχος (Καλλίτσος), η μονή Ταξιαρχών, το σημαντικότερο εκκλησιαστικό μνημείο του νησιού, η Γαλανή και η Παναγία, με την ομώνυμη βυζαντινή εκκλησία, τραβούν την προσοχή των ταξιδιωτών.
 
Μονοπάτια, ξερολιθιές, αγροικίες και ξωκλήσια συνοδεύουν τους φυσιολάτρες έως τη Λιόμαντρα, αγροτική περιοχή στο βορειοδυτικό τμήμα του νησιού, όπου η παράδοση καλά κρατεί.
 
Η αρμονία στη σχέση παράδοσης και ανάπτυξης, οι πολλές όμορφες παραλίες του νησιού και η άψογη φιλοξενία σε τουριστικά καταλύματα όπως το συγκρότημα Indigo Studios, στο Λιβάδι, είναι η καλύτερη εγγύηση για διακοπές χαλάρωσης και ξενοιασιάς το καλοκαίρι του 2013.



Πληροφ. από τις ΔΙΑΚΟΠΕΣ του in.gr

14
Σχέσεις / 15 τύποι ανδρών που πρέπει να αποφεύγουμε!
« στις: Ιουλίου 16, 2013, 01:48:35 μμ »
Τυχαία έπεσε το μάτι μου εδώ και είπα να το αναδημοσιεύσω. Να δω και αν ή πού συμφωνείτε.  ;-)

O ειδικός στις σχέσεις των δύο φύλων Τζόσουα Πομπέι μας υποδεικνύει τους τύπους άνδρα που πρέπει να εγκαταλείψουμε χωρίς δεύτερη σκέψη.

 Μοιάζει χαριτωμένος, αστείος και έξυπνος. Μόλις τον έχεις γνωρίσει αλλά μέσα σε λίγα λεπτά τον έχεις φανταστεί σαν  ερωτικό παρτενέρ, σύντροφο, σύζυγο και πατέρα. Προσέξτε όμως. Αν και κάποιοι άνδρες μπορεί να μοιάζουν ιδανικοί τις πρώτες εβδομάδες των ραντεβού, υπάρχουν κάποια προειδοποιητικά σήματα στα οποία εμείς οι γυναίκες πρέπει να τους δώσουμε την δέουσα σημασία. Ο Τζόσουα Πομπέι λοιπόν, ειδικός στις σχέσεις και το on line dating, ξεχώρισε δεκαπέντε τύπους ανδρών πάνω από τα κεφάλια των οποίων αναβοσβήνει το σήμα κινδύνου. Αρκεί να το προσέξουμε!
 


1.-Ο ''αμετακίνητος από τις συνήθειες του'' τύπος.
 
Αυτός ο τύπος άνδρα απλώς θα γίνεται πιο αμετακίνητος με τον καιρό. Αν στα πρώτα ραντεβού σας αρνείται να δοκιμάσει ο,τιδήποτε καινούργιο να είστε σίγουρες ότι η μακροχρόνια σχέση μαζί του θα γίνεται όλο και πιο βαρετή και μονόπλευρη.
 

2.-Ο ''τρέχε από πίσω μου και μάζευε'' τύπος.
 
Είστε η σύντροφός του και όχι η καμαριέρα του. Ο άνδρας που περιμένει από εσάς να βρίσκεστε κάπου εκεί τριγύρω και να μαζεύετε τα πιάτα του, τα ρούχα του ή να τον φροντίζετε σαν να είναι μικρό παιδί, σίγουρα δεν είναι υλικό για μακροχρόνια σχέση και το πιθανότερο είναι πως στο κοινό σας μέλλον θα σας αντιμετωπίζει σαν να είστε η μαμά του.


3.-Ο ''μιλάω συνεχώς για τις τιμές'' τύπος.
 
Εάν συνεχώς μιλά για το πόσο φτηνά αγόρασε κάτι, για το πόσο κάνει εκείνο ή το άλλο ή που έχουν καλές εκπτώσεις προσέξτε. Αν και σε όλους μας αρέσει να βρίσκουμε κάτι σε ευκαιρία, ο τύπος που μιλά για αυτό στα πρώτα ραντεβού πιθανότατα θα αποδειχτεί σφιχτοχέρης και μίζερος στην διάρκεια της σχέσης.


4.-Ο ''βλέπω συνέχεια αθλητικά'' τύπος.
 
Δεν υπάρχει τίποτα ιδιαίτερα κακό στο να κάθεται ένας άνδρας στον καναπέ και να βλέπει το αγαπημένο του ματς. Πολλοί άνδρες το κάνουν. Αρκεί  αυτό να μην προηγείται της σχέσης ή των οικογενειακών υποχρεώσεων. Υπάρχει διαφορά μεταξύ του να αγαπάς τα σπορ και του να έχεις παιδιάστικη εμμονή με αυτά. Επιλέξτε έναν άνδρα που να την διακρίνει.
 

5.-Ο ''τί θα φάμε σήμερα'' τύπος.
 
Το να περιμένει ένα φρεσκομαγειρεμένο σπιτικό γεύμα κάθε βράδυ προμηνύει μία όχι καλά εξισορροπημένη σχέση μακροπρόθεσμα. Φροντίστε να βάλετε τις σωστές βάσεις μακροπρόθεσμα. Ή κόψτε ρόδα μυρωμένα.


6.-Ο ''γίνομαι και λιγότερο ρομαντικός σε κάθε ραντεβού'' τύπος.
 
Δεν είναι ότι περιμένουμε από αυτόν πεντάστερα ραντεβού και λουλούδια για όλη μας την ζωή αλλά το να πάψει να είναι αρκετά ρομαντικός από το πέμπτο ή το έκτο ραντεβού είναι ενδεικτικό του τι πρόκειται να γίνει σε ένα ή δύο χρόνια.


7.-Ο ''τώρα που έκανα σεξ δεν χρειάζεται να προσπαθήσω άλλο'' τύπος.
 
Πάντα να παρατηρείται το πώς διαμορφώνεται η συμπεριφορά ενός άνδρα αφού κάνετε σεξ για πρώτη φορά. Αν το ενδιαφέρον του παραμένει ή μεγαλώνει τα σημάδια είναι καλά. Αν αρχίζει να αδιαφορεί και να τεμπελιάζει μάλλον δεν ήθελε ποτέ κάτι παραπάνω από αυτό.


8.-Ο ''σε αφήνω να πληρώνεις τους λογαριασμούς μου'' τύπους.
 
Οποιοσδήποτε άνθρωπος -ανεξαρτήτως φύλου- αρχίζει να ζητά βοήθεια για να εξοφλήσει λογαριασμούς ή χρέη από τα πρώτα ραντεβού πρέπει να σημάνει κόκκινο συναγερμό. Αν ξεκινήσετε να πληρώνετε για αυτόν νωρίς στην σχέση αυτό μάλλον θα θέσει τον τόνο και θα διαμορφώσει το κοινό σας μέλλον.
 

9.-Ο ''δεν είμαι πολύ φιλόδοξος'' τύπος.
 
Προσέξτε τα μεγάλα λόγια και τα μεγάλα σχέδια που ανακοινώνει όσον αφορά τι θέλει να κάνει στην ζωή του. Δεν υπάρχει τίποτα κακό στο να είναι ένας άνδρας φιλόδοξος ή να έχει μεγάλα σχέδια, αρκεί να είναι ειλικρινής.
 

10.-O ''πέρασα τα 30 αλλά μένω με την μαμά μου'' τύπος.

Για έναν άνδρα το να μένεις με τους γονείς του είναι αποδεκτό μέχρι τα 25 και αυτό με την προυπόθεση ότι σπουδάζει ή το κάνει  για να εξοικονομήσει χρήματα. Αλλά οποιοσδήποτε δουλεύει για τουλάχιστον δύο χρόνια και μένει με τους γονείς του δεν πρόκειται να μεγαλώσει ποτέ. Τελεία και παύλα.
 

11.-Ο ''συγνώμη δεν είμαι ιδιαίτερα τηλεφωνικός'' τύπος.
 
Το να μην θέλει ένας άνδρας να είναι συνέχεια με το τηλέφωνο κρεμασμένο από το αυτί σαν σκουλαρίκι, είναι αποδεκτό. Το να μην απαντάει όμως στα μηνύματα και στα τηλεφωνήματα σας είναι δείγμα αγένειας και έλλειψης σεβασμού.


12.-Ο ''θέλω να έχω τον έλεγχο'' τύπος.

Αυτός που σας βομβαρδίζει με συνεχή τηλεφωνήματα για να ξέρει πού ακριβώς βρίσκεστε κάθε ώρας της ημέρας και που θέλει να εγκρίνει όλους τους φίλους και τις συναναστροφές σας. Απλώς τρέξτε μακριά από αυτόν τον τύπο άνδρα.
 

13.-Ο ''δεν ξέρω τί θέλω'' τύπος.

Τη μια μέρα θέλει σχέση. Την άλλη μέρα θέλει παιδιά. Δύο μήνες αργότερα δεν είναι σίγουρος για τίποτα από τα δύο. Συνήθως αυτό σε απλά ελληνικά σημαίνει ''θέλω οικογένεια και παιδιά αλλά δεν θέλω να τα κάνω μαζί σου''.
 

14.-O ''καλύτερα ας μείνουνε μέσα'' τύπος.
 
Αν σας αρέσει περισσότερο να μένετε σπίτι παρά να βγαίνετε αυτός είναι ο ιδανικός τύπος για εσάς. Ένας άνδρας όμως που από τα πρώτα ραντεβού αποφεύγει να βγαίνετε ή είναι τεμπέλης ή βγαίνει μόνο όταν θέλει να βρει γυναίκα και να την σύρει στην σπηλιά του.
 

15.-Ο ''δεν μου αρέσουν οι φίλοι σου'' τύπος.
 
Κανένας άνδρας δεν είναι πιο σημαντικός από τους φίλους μας. Αν δεν του αρέσουν και αρνείται να βγαίνει μαζί τους, εγκαταλείψτε τον πάραυτα!



Τώρα βέβαια εύλογο και το παρακάτω ερώτημα: Πού βρίσκεται επιτέλους αυτή η σπάνια παρακαταθήκη των σωστών αντρών? :roll:  :lol:

15
Καλλιτεχνικός καφενές / Καλό Ταξίδι Σταύρο!
« στις: Ιουλίου 11, 2013, 01:55:59 πμ »
Έφυγε ένας καταπληκτικός μουσικός που είχα την τύχη να γνωρίζω...

Κάποτε, Σταύρο, ήρθες στο σπίτι μου σαν δάσκαλος για να μάθεις κιθάρα στον γιό μου, του έδωσες τόσο μεγάλη ώθηση και κοντά σου ξεκίνησε να πλάθεται ο μουσικός που έγινε σήμερα.
Εσύ έφυγες, πόσο κρίμα... εμείς δεν μπορούμε να συγκρατήσουμε τα δάκρυά μας... πάντα θα έχεις τη σκέψη μας... πάντα θα σε ευγνωμονώ... πόσο λυπάμαι... τι να πω...



Στίχοι:   Σταύρος Ρωσσόπουλος
Μουσική:   Σταύρος Ρωσσόπουλος


Σαν μικρό τρενάκι
που δεν έχει μπαταρία
μέθυσα κι απόψε απ’ τα μαλλιά σου
Σαν μικρό παιδάκι
που του πήραν τα παιχνίδια
έσκυψα κι απόψε στα φιλιά σου

Μάτια μου
αφήνομαι, χάνομαι
βυθίζομαι

Σαν άδειο κουτάκι
που δεν έχει πια αξία
κάθισα κι απόψε στα σκαλιά σου

Άσπρο λουλουδάκι
που δεν έχει ευωδία
πίστεψα ξανά στα ψέματά σου

Μακρύς ο δρόμος
Κάτω απ’ τα πόδια δεν έχει άλλη γη
Δεν είμαι μόνος
Μόνιμος σύντροφος μια άχαρη ζωή

Σαν μικρό τρενάκι
που δεν έχει μπαταρία
μέθυσα κι απόψε απ τα μαλλιά σου
Σαν μικρό παιδάκι
που του πήραν τα παιχνίδια
έσκυψα κι απόψε στα φιλιά σου


[youtube]qZ9otnft-n4[/youtube]

[youtube]wZrq1L0aMUw[/youtube]

Σελίδες: [1] 2 3 ... 26