Εμφάνιση μηνυμάτων - gon

Welcome to A33 Community - αρνάκι άσπρο και παχύ.....

Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.


Μηνύματα - gon

Σελίδες: 1 ... 83 84 [85]
1261
Σχέσεις / Κάντε το καλύτερο σεξ!
« στις: Σεπτεμβρίου 11, 2005, 02:34:32 μμ »
Κάντε το καλύτερο σεξ!


Όλοι θέλουμε να απολαμβάνουμε το καλύτερο σεξ, αλλά πως το πετυχαίνουμε; Αμέτρητες προτάσεις και συνταγές κυκλοφορούν σαν...αδέσποτα παντού, από τα ποδοπατημένα φυλλάδια στο δρόμο και μέχρι τα κεντρικά δελτία ειδήσεων... Κατόπιν 'έρευνας' (:-)) και εμπειρίας στο χώρο, σας παρουσιάζω τις βασικές αρχές (principles) που προτείνονται εδώ και αιώνες για απολαυστικό σεξ.
 
 Αφήστε το να συμβεί
 Δεν γίνεται σεξ με πίεση! Αντίθετα, το σεξ βασίζεται στη στιγμή που θα επιτρέψετε εσείς να έρθει. Όσο πιο πολύ πιέζετε την όρεξη σας για σεξουαλική επαφή τόσο αυτή αντιστέκεται. Το ίδιο ισχύει και στον οργασμό: όσο περισσότερο πιέζετε τον εαυτό σας να έχει οργασμό, τόσο αυξάνετε το άγχος επίδοσης. Η ιδέα του 'προκαθορισμένου' σεξ ή του 'στοχοκεντρικού' σεξ επηρεάζει αρνητικά τη διάθεση και τη λειτουργία. Επομένως, χαλαρώστε και απλά απολαύστε τη στιγμή.
 
 Η σωστή συμπεριφορά
 Επέτρεψε στον εαυτό σου να βιώσει ολοκληρωτικά τη χαρά του ερωτικού παιχνιδιού. Αυτό -μεταξύ άλλων- σημαίνει ότι θα αφήσεις έξω από το παιχνίδι τις ενοχές, τις επικρίσεις (προς τον εαυτό σου και προς τον άλλον), τις αναστολές. Το σημαντικότερο είναι να βγεις από τη λογική της προετοιμασίας και να μπεις στη λογική του 'εδώ και τώρα'. Απόλαυσε τη στιγμή όπως κυλάει.
 
 Να συνδεθείς, να επικοινωνήσεις, να εμπιστευτείς
 Για να νιώσεις ασφαλής στη σχέση σου, θα πρέπει να ανοιχτείς, να επικοινωνήσεις αυτά που νιώθεις. Αυτό και μόνο αφήνει περιθώρια να εκφράσεις τη συναισθηματική κατανόηση στον σύντροφό σου. Αυτός ο τρόπος διευκολύνει τη κατανόηση, το αγκάλιασμα και την επικοινωνία. Μια ατάκα-κλειδί λέει: "στις μακράς διάρκειας σχέσεις αυτό που χρειάζεσαι είναι μια μικρής διάρκειας μνήμη στο κρεβάτι".
 
 Τάιζε την επιθυμία
 Αν αναρωτιέσαι που πήγε το αρχικό σου πάθος, ψάξε στη λίστα της ημέρας (όχι αυτή του super market) πότε ήταν η τελευταία ερωτική σκέψη που πέρασε από το μυαλό σου; Το κλειδί είναι να παίξεις με τη σκέψη σου. Ένας απλός τρόπος είναι η αναζήτηση πρωτοτυπίας για να γαργαλήσει τις χημικές δραστηριότητες του εγκεφάλου που συνδέονται με τη διέγερση. Φυσικά δεν χρειάζεται να πάτε ρομαντικό ταξίδι στο Παρίσι (αν μπορείτε, γιατί όχι...), αλλά απλά σκεφτείτε τη 'μικροέκπληξη' που θα θέλατε να σας κάνουν.
 
 Μου αρέσω
 "Το πέος μου είναι μικρό", "το στήθος μου είναι μικρό και χαλαρό", "πήρα 2 κιλά", "δεν έχω κοιλιακούς"...κλπ...κρατήστε καλά στο μυαλό σας: η αρνητική εικόνα σώματος βλάπτει σοβαρά τον έρωτα. Δεν υπάρχει περίπτωση να χαρείτε το σεξ αν αυτοπαρατηρείτε τα σημεία του σώματός σας. Γι' αυτό αντί να περνάτε από το νοητικό μικροσκόπιο τις 'ατέλειες' σας, τραβήξτε τη προσοχή σας στις αισθήσεις και σκεφτείτε πόσο όμορφα νιώθει το σώμα σας εκείνη τη στιγμή. Πως αισθάνεται ο λαιμός σας την ώρα που τον αγγίζουν; Πως αισθάνεται το σώμα σας το σώμα του συντρόφου σας;
 
 Δίνω - Παίρνω
 "Τι θέλεις να κάνεις;" Τι σε εμποδίζει από την ερωτική εξερεύνηση; Είναι η στιγμή που δεν χωράει η ντροπή και η σοβαρότητα. Ίσως χρειαστεί να ξανασκεφτείς το σεξ σαν μια διασκέδαση και όχι μια σοβαρή υπόθεση στο υπνοδωμάτιο. Μοιραστείτε τις φαντασιώσεις σας, παίξτε με τις πρωτοτυπίες σας.

1262
Σχέσεις / Γάμος και λάθη!
« στις: Σεπτεμβρίου 11, 2005, 02:11:46 μμ »
Γάμος και λάθη!

Η συζυγική σχέση χρειάζεται συνεχώς φροντίδα. Τα προβλήματα της καθημερινής ζωής είναι αναπόφευκτα και μπορούν να επηρεάζουν τις σχέσεις...στο ζευγάρι. Ορισμένα λάθη που γίνονται συχνά, προκαλούν ένταση, νευρικότητα. Αποτελούν αιτία γένεσης δυσάρεστων καταστάσεων, προσωρινών ή κάποτε δυστυχώς μόνιμων, που υποβιβάζουν την ποιότητα ζωής.

Υπάρχουν τρόποι που βελτιώνουν τη συζυγική σχέση. Η κάθε σχέση έχει τα δικά της ιδιαίτερα χαρακτηριστικά. Και οι δύο στο ζευγάρι πρέπει συνεχώς να εξετάζουν πως μπορούν να επενδύουν και να αξιοποιούν τις δικές τους ιδιαιτερότητες και ταυτόχρονα να αποφεύγουν ή να ελαχιστοποιούν λάθη, κακές συνήθειες που βλάπτουν τη σχέση τους.

Ας δούμε λοιπόν ποια είναι τα συχνότερα λάθη που γίνονται στις συζυγικές σχέσεις και που είναι καλύτερα να αποφεύγετε.

Η έλλειψη αναγνώρισης και σεβασμού του ή της συζύγου μπορεί να έχει δυσάρεστες επιπτώσεις που μπορεί να είναι εμφανείς ή όχι. Οι άνθρωποι χρειάζονται να νιώθουν ότι τους εκτιμούν, ότι τους σέβονται. Ακόμη ενδόμυχα χρειάζονται να νιώθουν ότι οι άλλοι τους ευχαριστούν για όσα κάνουν για αυτούς.
Για το λόγο αυτό είναι λάθος όταν στο ζευγάρι ο ένας λέγει κακά πράγματα για τον άλλο σε συγγενείς, φίλους ή συναδέλφους. Αντίθετα η έκφραση σεβασμού, εκτίμησης και αναγνώρισης για τη συμβολή του άλλου, βελτιώνει τη συζυγική ζωή.
Δεν πρέπει ο ένας από τους δύο να νιώθει ότι πάντα έχει δίκιο. Στο λάθος αυτό συμπεριλαμβάνεται και η τάση του ενός στο ζευγάρι να επιπλήττει τον άλλο ή να του κάνει συχνά κήρυγμα ή να έχει πάντοτε τον τελευταίο λόγο. Η τάση αυτή μπορεί να απομακρύνει και να αποξενώνει τον ένα από τον άλλο.

Οι άνθρωποι συνήθως δεν εκτιμούν πολύ αυτούς που τα ξέρουν όλα και πάντοτε. Οι άνθρωποι κουράζονται όταν ακούουν κάποιον να απαντά ακόμη και σε απλές ερωτήσεις με μακρές ομιλίες.

Είναι καλό στο ζευγάρι να παραδέχονται ο ένας και ο άλλος ότι κάνουν κάποτε λάθη και ότι δεν έχουν την απάντηση και τη λύση για όλα τα προβλήματα.

Η μη απόδοση της αναγκαίας προσοχής στον άλλο όταν τη χρειάζεται, είναι πηγή αρνητικών αισθημάτων. Όταν ο ένας μιλά και ο άλλος δεν δείχνει τη δέουσα προσοχή και σημασία, κοιτάζει την τηλεόραση ή τον υπολογιστή, δημιουργούνται παρεξηγήσεις. Επίσης λάθος είναι και οι διακοπές ή οι παρεμβάσεις στον άλλο όταν μιλά.
Η μη τήρηση των υποσχέσεων κλονίζει την εμπιστοσύνη. Ας μην ξεχνούμε ότι οι πράξεις μιλούν πιο δυνατά από τα λόγια. Όταν ο ένας στο ζευγάρι λεει ότι θα κάνει κάτι, πρέπει να το κάνει.
Η απουσία ενδιαφέροντος για τις σεξουαλικές ανάγκες του άλλου στο ζευγάρι, είναι αιτία δυσλειτουργιών της σχέσης. Στις περιπτώσεις που ο ένας από τους δύο έχει πρόβλημα όσον αφορά τη σεξουαλική επιθυμία είναι προτιμότερο το ζευγάρι να ζητά βοήθεια από εξειδικευμένους συμβούλους.
Η απουσία ειλικρινείας, μπορεί να είναι καταστροφική για μια συζυγική σχέση. Τα μυστικά από τον άλλο, τα ψέματα, δημιουργούν αποστάσεις. Η απουσία εμπιστοσύνης υπονομεύει το μέλλον της σχέσης. Η συζυγική απιστία δυναμιτίζει τη σχέση και είναι συχνά πηγή πολλών δεινών και για τους δύο.
Τα πειράγματα από τον ένα στον άλλο, μπορεί να είναι εξαιρετικά ενοχλητικά. Για το λόγο αυτό εάν κάτι που λεει ο ένας ενοχλεί τον άλλο για οποιοδήποτε λόγο, αυτό τότε πρέπει άμεσα να διακόπτεται.

Ο εγωισμός και η απληστία χαρακτηρίζονται από το ότι ο ένας στο ζευγάρι θέλει να ξοδεύει για τον εαυτό του αλλά όταν ο άλλος κάνει κάτι, τότε δημιουργεί πρόβλημα. Το λάθος αυτό μπορεί να πάρει διάφορες μορφές και βαθμούς σοβαρότητας. Είναι αιτία προστριβών με απρόβλεπτες συνέπειες.
Ο θυμός και οι διαπληκτισμοί είναι καταστάσεις που παρατηρούνται σε όλα τα ζευγάρια. Το θέμα είναι ο σωστός και εποικοδομητικός χειρισμός των καταστάσεων αυτών. Το λάθος είναι να επιζητεί ο ένας να είναι ο νικητής, να έχει πάντα δίκιο, χρησιμοποιώντας τις εκρήξεις θυμού για να το πετύχει.
Θα μπορούσαμε να συγκρατήσουμε μερικές βασικές αρχές που θα στηρίζουν διαχρονικά τη συζυγική σχέση κτίζοντας ένα καλύτερο μέλλον για την οικογένεια:
Εκτίμηση, σεβασμός, αναγνώριση της προσφοράς του άλλου
Υποστήριξη στον άλλο για την επίτευξη των στόχων του
Όταν υπάρχουν διαφορετικές απόψεις ή ακόμη διαμάχες, οι αντιπαραθέσεις να γίνονται με δίκαιο, πολιτισμένο τρόπο
Επιθυμία για συγχώρεση. Κανένας δεν είναι τέλειος και να είστε πρόθυμοι να συγχωράτε τον άλλο
Ευγενική συμπεριφορά του ενός προς τον άλλο
Δώστε χρόνο καθημερινά για να μοιραστείτε με το ταίρι σας τα όνειρα, τις επιθυμίες, τις επιδιώξεις, τους στόχους σας
Καθίστε μαζί για λίγο τουλάχιστο κάθε μέρα για να μιλήσετε για διάφορα προβλήματα για να βελτιώσετε την επικοινωνία μεταξύ σας
Αποφασίζετε μαζί για τα οικονομικά, τα παιδιά σας, τις διακοπές
Αφιερώστε χρόνο για να έχετε μαζί στιγμές ρομαντικές και οικειότητας
Μιλήστε για τις καθημερινές σας εμπειρίες και μην ξεχνάτε να γελάτε μαζί τουλάχιστο μια φορά κάθε μέρα

Τα λάθη σε μια συζυγική σχέση είναι πολλά και δεν μπορούν να εκλείψουν. Εκείνο που είναι σημαντικό είναι να αναγνωρίζονται και να λαμβάνονται μέτρα για τη διόρθωση και την αποφυγή επανάληψης τους.

1263
Cafe / Πως μπορεί ?
« στις: Σεπτεμβρίου 11, 2005, 01:56:41 μμ »
Πόσο το σκέφτηκες άραγε για να το κάνεις ?

1264
Cafe / ΓΥΡΙΣΑ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΠΙΣΩ....
« στις: Σεπτεμβρίου 11, 2005, 12:38:44 μμ »
Αλήθεια, τι είναι αυτό που θα αλλάζατε αν ο χρόνος μπορούσε να γυρίσει πίσω?

1265
Ψυχολογία / Ψυχολογία
« στις: Σεπτεμβρίου 11, 2005, 12:32:00 μμ »
Αλλες ονομασίες  

 
Psychology  
 
Σύντομη περιγραφή-ορισμός  

 
Η ψυχολογία είναι η επιστήμη των ψυχικών φαινομένων. Ως ψυχικά φαινόμενα ορίζουμε τις εκδηλώσεις του ψυχικού βίου: ορμές, συγκινήσεις, αντιλήψεις, κρίσεις, κινήσεις κ.α.  
 
Σκοπός της Ψυχολογίας  

 
Η μελέτη των φαινομένων αυτών περιλαμβάνει 5 επιμέρους σκοπούς: Την περιγραφή των ψυχικών φαινομένων όπως αυτά εμφανίζονται και εξελίσσονται, την ταξινόμηση τους σε κατηγορίες με βάση τα κοινά τους χαρακτηριστικά, την ερμηνεία τους με βάση τα αίτια που τα προκαλούν, την πρόβλεψη τους με βάση την πιθανότητα εμφάνιση τους κάτω από διάφορες συνθήκες και τέλος την τροποποίηση τους με τις διάφορες ψυχοθεραπευτικές μεθόδους.
 
Σύντομα ιστορικά στοιχεία  

 
Η ψυχολογία ως ορισμός είναι γνωστό ότι ανήκει στο χώρο της φιλοσοφίας. Στην επιστήμη ο όρος ψυχολογία είναι σχετικά νέος. Λέγεται ότι πρώτος εισήγαγε το όρο αυτό το 1560 ο Μελάγχθων. Αλλά και η ίδια η ψυχολογία ως επιστήμη είναι πολύ νέα, και το περιεχόμενο της, παραμένει για πολλούς άγνωστο και η έννοια της δυσδιάκριτη.

Προς τα τέλη του 19ου και τις αρχές του 20ου αιώνα πολλοί ψυχολόγοι καταπολέμησαν ιδέες αντίθετες προς την ψυχολογία και με τις θεωρίες που διατύπωσαν άρχισε να επικρατεί ένα πιο φιλικό κλίμα.

Η πειραματική ψυχολογία άνοιξε το δρόμο και κορυφαίοι γιατροί της εποχής εκείνης (όπως ο Wudnt, Binet, Pavlov) αλλά και φυσικοί (Fechner, Helmohltz) έγραψαν βιβλία και έκαναν έρευνες που αναφέρονταν στα συναισθήματα, στην αντίληψη, στην κρίση, στην προσοχή κ.α.

Από τότε μέχρι σήμερα έχουν γίνει τεράστια άλματα. Οι έρευνες, οι θεωρίες, οι μελέτες συνεχώς εξελίσσονται και ανανεώνονται. Η επιστήμη της Ψυχολογίας θεωρείται μία από τις πιο δύσκολες επιστήμες όχι μόνο στο θεωρητικό της κομμάτι αλλά στο πρακτικό.
 
Στόχοι της Ψυχολογίας  

 
Η Ψυχολογία καλείται να υπηρετήσει τον άνθρωπο και τις ανάγκες του, τις απορίες και τους φόβους του. Καλείτε να είναι συνοδοιπόρος σε ένα ταξίδι αυτογνωσίας. Για αυτό και ποτέ δεν μπορεί να μείνει στάσιμη αλλά εξελίσσεται συνεχώς αναζητά με προσεκτικά βήματα τους δρόμους που θα οδηγήσουν τον άνθρωπο στην αλήθεια, την ανεξαρτησία και την ελευθερία.

1266
Σχέσεις / Παράγοντες που οδηγούν στην απιστία!
« στις: Σεπτεμβρίου 11, 2005, 12:25:45 μμ »
Παράγοντες που οδηγούν στην απιστία!
 
Η απιστία τις περισσότερες φορές σηματοδοτεί το τέλος μιας σχέσης ή ενός γάμου. Σε μερικές περιπτώσεις αποτελεί όμως το σήμα κινδύνου και για τα δύο μέλη που εμπλέκονται σε αυτήν , ότι η σχέση τους περνάει μια σοβαρή κρίση. Είναι τρομερά δύσκολο για ένα ζευγάρι να καταφέρει να ξεπεράσει την ύπαρξη της απιστίας. Δεν είναι όμως ακατόρθωτο!

Υπάρχουν πολλοί παράγοντες που μπορούν να οδηγήσουν στην απιστία και αυτοί οι παράγωντες μπορούν σε αρκετές περιπτώσεις να λειτουργήσουν και συνδιαστικά. Ας δούμε μερικούς από αυτούς.

Ένας από τους ποιο σημαντικούς παράγοντες που οδηγούν στην απιστία είναι η απογοήτευση και η μοναξιά που μπορεί να νιώθει ο εμπλεκόμενος , μέσα στην υπάρχουσα σχέση του ή στον γάμο του. Οι συνεχής καυγάδες , η επικριτική συμπεριφορά ενός συντρόφου ή και τον δύο , κλίμα έντασης και υποτίμησης του ενός προς τον άλλο , η γκρίνια , η ειρωνεία , ο σαρκασμός και η αδιαφορία προκαλούν τα προαναφερόμενα συναισθήματα. Η απομόνωση επίσης που προκύπτει από την έλλειψη κοινών ενδιαφερόντων μπορεί να παίξει σημαντικό ρόλο στην εκδήλωση μιας συμπεριφοράς άρνησης που θα οδηγήσει τελικά στην απιστία. Άλλοι τρόποι δημιουργίας απογοήτευσης και αρνητικών συναισθημάτων είναι η έλλειψη επικοινωνίας και η άρνηση για συζήτηση , η αποχή από το σεξ , το σεξ χωρίς συναισθηματικούς δεσμούς , η έλλειψη καθημερινού ενδιαφέροντος για τον / την σύντροφο , η δημιουργία της εντύπωσης πως όλα είναι σημαντικότερα και προηγούνται στις προτεραιότητες από τον /την σύντροφο. (παιδιά , εργασία , πεθερικά κλπ).Απογοήτευση δημιουργείται και όταν δεν υπάρχει κατανόηση και ευαισθησία προς της συναισθηματικές ανάγκες του /της συντρόφου καθώς και η έλλειψη της πρόθεσης συμφιλίωσης ή συμβιβασμού μετά από μια λογομαχία ή διαφωνία. Ο εγωκεντρισμός , η καταπίεση και ο υπερβολικός έλεγχος , επίσης δημιουργούν κλίμα έντασης και άρνησης ως προς τον / την σύντροφο.

Με τον ίδιο τρόπο που δημιουργείται η απογοήτευση , μπορεί να δημιουργηθεί η ευτυχία η ικανοποίηση και η ολοκλήρωση σε μια σχέση εάν και οι δύο βλέπουν ο ένας τον άλλο καλοπροαίρετα , μαθαίνουν από τα λάθη τους και ξέρουν να συγχωρούν , αποφεύγουν τη αρνητική κριτική.

1267
Cafe / pou pate gia kafe?
« στις: Σεπτεμβρίου 11, 2005, 12:13:37 μμ »
pou protimate na pigenete gia kafe!!!

1268
Παιχνίδια λέξεων /
« στις: Σεπτεμβρίου 11, 2005, 01:57:39 πμ »
Με τι μοιάζει το μισό φεγγάρι;

1269
Παιχνίδια λέξεων /
« στις: Σεπτεμβρίου 11, 2005, 01:50:40 πμ »
Γιατί μια ξανθιά βάζει τη τσάντα της δίπλα στο αυτί της;

1270
Παιχνίδια λέξεων / ΕΡΩΤΗΣΗ!
« στις: Σεπτεμβρίου 11, 2005, 01:40:03 πμ »
Με τι πρέπει να γεμίσουμε ένα βαρέλι για να αδειάσει;

1271
Χιούμορ /
« στις: Σεπτεμβρίου 11, 2005, 12:52:06 πμ »
Ο άντρας ρωτάει το Θεό:

- Θεέ, γιατί δημιούργησες τις γυναίκες τόσο όμορφες;

- Για να τις ερωτεύεστε!

Μα γιατί όμως είναι τόσο κουτές;

- Για να σας ερωτεύονται!

1272
Χιούμορ /
« στις: Σεπτεμβρίου 11, 2005, 12:49:02 πμ »
Ένα ζευγάρι συζητά για τις διακοπές:
- Λοιπόν, γυναίκα, πρέπει να αποφασίσεις. Διακοπές στη Χαβάη ή διακοπές στο χωριό σου για να μπορέσω να σου αγοράσω εκείνο το μενταγιόν που είδαμε τις προάλες;
- Διακοπές στη Χαβάη!
- Πώς κι έτσι;
- Να, έχω ακούσει ότι εκεί τα κοσμήματα είναι φτηνά...

1273
Χιούμορ / ΑΝΕΚΔΟΤΑ
« στις: Σεπτεμβρίου 11, 2005, 12:44:48 πμ »
Συζητάνε δυο χωριανοί και λέει ο ένας στον άλλον:
-Εγώ έχω γα**σει όλες τις γκόμενες του χωριού εκτός την μάνα μου και την αδερφή μου.
Και του λέει ο άλλος:
Δηλαδή εμείς οι δυο τις έχουμε γα**σει όλες.

1274
Καλλιτεχνικός καφενές /
« στις: Σεπτεμβρίου 10, 2005, 11:43:35 μμ »
ΑΝΑΜΝΗΣΕΙΣ ΠΑΛΙΕΣ
ΘΛΙΒΕΡΕΣ ΚΑΙ ΠΙΚΡΕΣ
ΘΥΜΙΣΕΣ ΓΚΡΙΖΕΣ
ΜΟΥ ΤΡΥΠΟΥΝ ΤΟ ΜΥΑΛΟ.


ΣΧΕΣΕΙΣ ΑΝΥΠΑΡΚΤΕΣ
ΣΕ ΜΕ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΙΚΕΣ
ΜΟΡΦΕΣ ΤΥΡΑΝNΙΚΕΣ
ΜΟΥ ΤΡΥΠΟΥΝ ΤΟ ΜΥΑΛΟ.


ΒΙΩΜΑΤΑ ΑΠΟ ΕΠΟΧΕΣ
ΛΕΣ ΚΑΙ ΗΤΑΝ ΧΘΕΣ
ΚΙ ΟΧΙ ΑΛΛΟΤΙΝΕΣ
ΜΟΥ ΤΡΥΠΟΥΝ ΤΟ ΜΥΑΛΟ.


ΜΑ ΚΑΤΙ ΑΛΛΑΖΕΙ
ΤΟ ΝΟΙΩΘΩ ΟΤΙ ΑΛΛΑΖΕΙ
ΣΙΓΟΥΡΑ ΘΑ ΑΛΛΑΞΕΙ
ΗΡΘΕΣ ΕΣΥ ΜΕΣ ΤΗΝ ΖΩΗ ΜΟΥ.


Σ' ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ, ΤΙ ΑΛΛΟ ΝΑ ΠΩ
Σ' ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ, ΚΑΙ ΛΙΓΟ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ
Σ' ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ, ΞΕΡΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΟ
ΜΑ Σ' ΑΓΑΠΩ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΑΛΗΘΙΝΟ.


ΑΝΑΜΝΗΣΕΙΣ ΠΑΛΙΕΣ
ΘΛΙΒΕΡΕΣ ΚΑΙ ΠΙΚΡΕΣ
ΘΥΜΙΣΕΣ ΓΚΡΙΖΕΣ
ΔΕΝ ΜΟΥ ΤΡΥΠΟΥΝ ΤΟ ΜΥΑΛΟ.


Σ' ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ, ΤΙ ΑΛΛΟ ΝΑ ΠΩ
Σ' ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ, ΚΑΙ ΛΙΓΟ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ
Σ' ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ, ΞΕΡΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΟ
ΜΑ Σ' ΑΓΑΠΩ ΝΑ ΤΟ ΞΕΡΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΙΝΟ.

1275
Ιστορία Αρχαιολογία / Αρχαία ελληνικά κείμενα
« στις: Σεπτεμβρίου 10, 2005, 11:15:32 μμ »
ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΓΕΝΕΤΗΣΙΑΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ
α. ΑΠΟΠΛΑΝΗΣΗ ΠΑΙΔΩΝ - ΑΣΕΛΓΕΙΑ

<<Εαν τις υβριζη εις τινα η παιδα η γυναικα η ανδρα των ελευθερων η των δουλων η παρανομον τι πιοηση εις τουτων τινα γραφεσθω προς
τους θεσμοθετας ο βουλομενος Αθηναιων οις εξεστιν οι δε θεσμοθεται εισαγοντων εις την ηλιαιαν τριακοντα ημερων αφ ης γραφη. Οτου δ
αν καταγνω η Ηλιαια τιματω αυτου παραχρημα οτου αν δοκη αξιος ειναι παθειν η αποτεισαι>>.

(Νομος υβρεως,Δημοσθ.Κατα Μειδιου 47)

Δηλαδη <<Οποιος ασελγησει πανω σε παιδι σε γυναικα η ανδρα εκ των ελευθερων η των δουλων η παρανομησει σχετικα σε βαρος τους να
καταγγελεται για διαπραξη δημοσιου αδικηματος απο καθε Αθηναιο που θελει και εχει το δικαιωμα (να υποβαλλει δημοσιες αγωγες) ενωπιον των
θεσμοθετων αυτοι δε οφειλουν το αργοτερο εντος μηνος να τον εισαγαγουν σε δικη για να δικασθη και να υποστει τις προβλεπομενες κυρωσεις>>.
β.Προαγωγεια
Επι καταδικης για προαγωγεια ελευθερου η δουλου παιδιου η γυναικας επιβαλλοταν η ποινη του θανατου.

-<<Και τους προαγωγους γραφεσθαι κελευει (ο νομος) καν αλωσι θανατω ζημιουσι>>. Αισχιν. Κατα Τιμαρχου
-<<Υμεις Μενωνα μεν τον μυλωθρον απεκτεινατε (=εκτελεσατε) διοτι παιδ ελευθερον εκ Πελληνης εσχεν (=ασελγησε) εν τω μυλωνι...
Ευθυμαχον δε διοτι την ολυνθιαν παιδισκην εστησεν επ οικηματος (=την εγκατεστησε σε οικο ανοχης)>>.
Δειναρχος ,κατα Δημοσθενους ,23

ΕΤΑΙΡΙΣΜΟΣ - *ΚΙΝΑΙΔΙΣΜΟΣ(=ομοφυλοφυλια)
<<Αν τις Αθηναιων εταιρηση μη εξεστω αυτω των εννεα αρχοντων γενεσθαι μηδ ιεροσυνην ιερωσασθαι μηδε συνδικησαι τω δημω μην αρχην αρχετω ουδεμιαν μητε ενδημω μητε υπεροριον μητε κληρωτην μητε χειροτονητην μηδ επικηρυκειαν αποσταλλεσθω μηδε γνωμην λεγετω μηδ εις τα δημοτελη ιερα εισιτω μηδ εν ταις κοιναις στεφανηφοριαις στεφανουσθω μηδ εντος των της αγορας περιρραντηριων  πορευεσθω . Εαν δε τις ταυτα ποιη καταγνωσθεντος αυτου εταιρειν θανατω ζημιουσθω>>.
(Αισχινης Κατα Τιμαρχου 52 , 1)

Δηλαδη <<Οποιος Αθηναιος παραδωσει το σωμα του σε αλλον για να ασελγη πανω του απαγορευεται να εκλεγη ως ενας απο τους Εννεα Αρχοντες να ασκηση οποιοδηποτε ιερατικο αξιωμα να διορισθη συνδικος του λαου να καταλαβει οποιοδηποτε δημοσιο αξιωμα η αρχη εσωτερικη η εξωτερικη με κληρωση η εκλογη να σταλη ως κυρηκας να λαβει ποτε το λογο ενωπιον της βουλης η της εκλησσιας του Δημου να εισερχεται στα δημοσια ιερα να συμμετεχη σε δημοσιες εορτες να φορη (εορταστικο) στεφανι στις δημοσιες στεφανοφοριες να εισερχεται στην Αγορα.
Οποιος δε καταδικασμενος για εταιρισμο παραβη τις ανωτερω απαγορευσεις <<δησαντων αυτον>> οι πολιτες αφου τον δεσουν να τον παραδοσουν στους Ενδεκα και <<τεθνατω αυθημερον>> να εκτελειται την ιδια ημερα.
Ο Δημοσθενης επισης αναφερεται στον <<περι της εταιρησεως νομον >> (Κατ Ανδροτιωνος 21),
[εταιρειν= το τους ανδρας πασχειν τα των εταιρων εταιρει μεν ουν και πορνευεται ο πασχητιων]
ενω στον ιδιο λογο του (παρ. 30) μνημονευει τον σχετικο νομο του Σολωνος συμφωνα με τον οποιο ο δραστης εστερειτο το σημαντικοτερο για τον Αθηναιο πολιτη δικαιωμα το δικαιωμα του λογου ενωπιον της βουλης και της εκλησσιας αλλα και αυτο της υποβολης <<γραφων>> και <<εισαγγελιων>> δηλαδη δημοσιων μυνησεων.
<<μητε λεγειν μητε γραφειν εξειναι τοις ηταιρηκοσιν>>
Αλλα και ο Λυσιας (Κατ Αλκιβιαδου Α) μας παρεχει ασφαλεις πληροφοριες περι της σκληροτατης αντιμετωπισεως των κιναιδων στην Αρχαια Αθηνα οχι μονο απο την νομοθεσια της αλλα και απο την τοσο κατα τα αλλα φιλελευθερη κοινωνια της η οποια και απεδοκιμαζε και εστιγματιζε και εχλευαζε την ιδιορυθμια καποιων μελων της. Ο
Αριστοφανης δε αθυροστομος τους παραδιδει σε δεινη χλευη παρουσιαζοντας τους με θηλυπρεπεις ενδυμασιες ακκιζομενους (=κουναμενους) ως εταιρες κ.λ.π. και
αποκαλωντας τους με ασεμνες ονομασιες π.χ. <<Χαονες>> προκαλωντας ατελειωτους γελωτες στο κοινο.

Στους εταιριζομενους <<τους ομοτεχνους πορναις>> (Δημ.Κατ Ανδροτιωνος 58), συνεχιζει ο Δημοσθενης << οι νομοι ουκ εωσι ουδε τα εννομα τους αισχρως βεβιωκοτας νομον θειναι>> (Κατ Ανδροτιωνος 24), δηλαδη <<οι νομοι τους απαγορευουν να γινωνται εισηγητες νομων>>.

ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΙΑ
α. Της Αθηναικης Πολιτειας
<<Ει τις πεπορνευομενος η εταιρηκως εστι εξειργεσθω ειναι των ρητορων>> (Αισχινης κατα Τιμαρχ. 5,2).
(Απαγορευεται σε οποιον εχει εκδοσει τον εαυτο του σαν πορνη η εχει προαγαγει σε πορνεια κοριτσι η αγορι να ειναι συμβουλος της πολιτειας).
Παρα τα περι αντιθετου λεγομενα και γραφομενα ακομη και διδασκομενα σε πανεπησημιακες σχολες της δυσεως οτι δηθεν οι ελευθεριαζουσες και ομοφυλοφυλικες σχεσεις
ηταν οχι μονο νομικως επιτρεπτες αλλα περιπου θεσμος στην πολιτεια των Αθηναιων τουτο διαψευδεται πανυγηρικως και αμαχητος απο το ιδιο το Αττικο δικαιο .
Εκεινο που εντυπωσιαζει μαλιστα ιδιαιτερως ειναι η σκληροτητα των  κυρωσεων που επεβαλλε τουτο σε περιπτωσεις προαγωγειας παιδεραστιας ανδρικης πορνειας και εταιρησεως ποινες που εξικνουνταν απο της απαγορευσεως εισοδου του κυρηχθεντος ως ενοχου στους ιερους χωρους και στην Αγορα αποκλεισμου του απο τις θρησκευτικες τελετες και γενικοτερα την κοινωνικη ζωη της πολεως μεχρι και του πολιτικου του θανατου (μη εξεστω αυτω λεγειν και γραφειν = απαγορευεται σε αυτον να λαβαινη το λογο στις λαικες συνελευσεις και να υποβαλλη δημοσιες καταγγελιες)  ακομαδε και της θανατωσεως τους την ιδια μερα της εκδοσεως καταδικαστικης σε βαρος του αποφασεως του Ηλιαστικου δικαστηριου επι πορνεια εαν συλληφθη να παραβιαζει τις απαγορευσεις.
Τα εγκληματα κατα της γενετησιας ελευθεριας ειχαν κριθη μαλιστα ως ιδιαιτερας βαρυτητας γι αυτο και κατατασονταν στην κατηγορια των δημοσιων αδικηματων. Τουτο
προκυπτει αναντιλεκτως απο το γεγονος οτι κατα των διαπρατοντων αυτα  καθε πολιτης ειχε δικαιωμα  (εμμεσως δε και ηθικη και πολιτικη υποχρεωση)  να εγειρη εναντιον τους την <<γραφην εταιρησεως >> συμφωνα με τον ειδικο <<περι φθορας νομον>>  δηλαδη δημοσιαν καταγγελιαν γιατι θεωρουσε τα ως ανω αδικηματα ως δημοσια δηλαδη ως προσβαλλοντα αυτη την ιδια την πολιτεια.
Περα απο την σκληροτατη ποινικη μεταχειριση των ιδιορυθμων αυτων ατομων και οι κοινη γνωμη ηταν ιδιαιτερως σκληρη απενταντι τους .Τους παθητικους ομοφυλοφιλους
τους αποκαλουσε χλευαστικως <<κιναιδους>>  δηλαδη αυτους που <<κινουν την αιδω>> που προκαλουν ντροπη και αποτροπιασμο . Επισης τους αποκαλουσε ανδρογυναια,γυνανδρους,ημιανδρους,πορνους,ομοτεχνους εταιραις ο δε Αριστοφανης οπως προαναφερθηκε που ηταν ιδιαιτερα καυστικος εξαπελυε εναντιον τους προκαλωντας εκρηξεις γελωτος και χλευασμων του λαου στα θεατρα επικλησεις ως χαονες και αρσενικες πορνες .
Ειναι πραγματι εντυπωσιακη αυτη η σταση της Αθηναικης πολιτειας και κοινωνιας απεναντι των ατομων αυτων που εφτανε μεχρι και τον κοινωνικο αποκλεισμο τους θα ελεγε κανεις οτι η ποινη τους ηταν η οιονει capitis deminutio του ρωμαικου δικαιου δηλαδη νομικος αποκεφαλισμος μη αποκλειομενης και της παραπομπης τους στον δημιο οπως ρητωςπροβλεπονταν απο την σχετικη διαταξη.
Η μονη ισως λογικη εξηγηση της σκληροτατης αυτης , μεταχειρισεως των απο την πιο ελευθερη και φιλελευθερη πολιτεια της αρχαιας ελλαδος μπορει να ειναι οτι η ιδιορρυθμια  αυτη εκλαμβανονταν ως ΜΙΑΣΜΑ ως βδελυρη πραξη που τους καθιστουσε οιονει εναγεις ,  που <<εμιαινον>> την πολη και θα προκαλουσαν τη θεικη οργη εναντιον της. Τουτο τεκμαιρεται εμμεσως απο το οτι επιβαλλονταν σ αυτους μετα απο σχετικη καταδικη τους για εταιρισμο η ιδια ποινη με τους ανθρωποκτονους. Δηλαδη να απεχουν απο καθε ιερο χωρο και θρησκευτικες τελετες επι πλεον της απαγορευσεως ασκησεως πολιτικων δικαιωματων. Χαρακτηριστικη και διαφωτιστικη ειναι η πληροφορια που μας δινει ο Δημοσθενης  (Κατ Ανδροτιωνος) και αφορα βεβαιως τους <<ανδροφονους>>  στους οποιους απαγορευονταν και η εισοδος <<εντος των περριραντηριων της αγορας>> δηλαδη του <<καθαγιασμενου δια ιερων ραντισματων χωρου της αγορας>>  ως μη εχοντων <<καθαρας τας χειρας>>. Εξ αυτου σφοδρως μπορει να πιθανολογηθη οτι επιβαλλονταν η αυτη απαγορευση και στους εταιριζομενους ως μη εχοντας <<καθαρον>> το σωμα τους.

β. Η Σπαρτιατικη νομοθεσια κατα της παιδεραστιας
Παρα τα αντιθετως θρυλουμενα και σχεδον θεωρουμενα ως <<κοινους τοπους>> σχετικα με τους <<δωρικους ερωτες>>  ενας πολυ καλος γνωστης της Σπαρτατικης νομοθεσιας και ζωης ο εντιμος Ξενοφων ο Αθηναιος  στο εργο του <<Λακεδαιμονιων πολιτεια>> ΙΙ,13 αναφερει νομο της που τον αποδιδει μαλιστα στον λυκουργο συμφωνα με τον οποιο η παιδεραστια καταδικαζονταν μετα βδελυγμιας = <<Εις τις παιδος σωματος ορεγομενος φανειη αισχιστον τουτο θεις εποιησεν (ο Λυκουργος) εν Λακεδαιμονι μηδεν ηττον εραστας παιδικων απεχθεσαι>>.
[Ο θεσας τον νομον αυτον λυκουργος εχαρακτηρισε ως αισχιστο εαν τυχον  καποιος φανερως ορεγοταν το σωμα καποιου παιδιου ορισε δε να απεχουν απο τα παιδικα σωματα οι εραστες] .
Ο Πλουταρχος επισης (Λακεδ. επιτηδ. 7,237 c) μας πληροφορει οτι οποιος επιχειρουσε να ασελγηση σε βαρος αλλου εστερειτο δια βιου τα πολιτικα του δικαιωματα=
<<Εραν των την ψυχην σπουδαιων παιδων εφειτο το δε πλησιαζειν αισχρον νενομιστο ως του σωματος ερωντας αλλ ου της ψυχης ο δε εγκληθεις ως επ αισχυνη πλησιαζων ατιμος δια βιου ην>>.
Δηλαδη  = Ο (Λυκουργειος) νομος επετρεπε την εκδηλωση θαυμασμου προς τα ψυχικα χαρισματα των σπουδαιων νεων την επιθυμια ομως προς ερωτικη με αυτος συναφεια εκρινε ως αισχρο ως εκδηλωση σαρκικου ερωτος και οχι ψυχικου. Οποιος δε εγκαλειτο (συμφωνα με τον νομο) για κατι τετοιο καταδικαζοταν σε ατιμια (στερηση των πολιτικων του δικαιωματων του) δια βιου.

γ. Της Μεγαλης Ελλαδος (Κ. Ιταλιας)
Ακομα και στην Μεγαλη Ελλαδα τον Ελληνισμο της Κατω ιταλιας και Σικελιας οπου περισσοτερο ελευθεριαζοντα ηθη επικρατουσαν η παιδεραστια ετιμωρειτο με την εσχατη των ποινων και μαλιστα με τον απαγχονισμο του δραστη.  Συγκεκριμενα ο Μαξιμος ο Τυριος (20,9α) μας πληροφορει=

<<Εν Λοκροις τοις Ιταλιωταις εφηβος ην καλος και νομος καλος και ερασται πονηροι εραν μεν ηναγκαζοντο υπο του καλλους ειργοντο ομως υπο του νομου κακως εραν οιστρουμενοι δε υπο του παθους προς την υβριν τον μεν εφηβον ουκ επεισαν ηξαν δε οι δυστυχεις επι βροχον παντες>>.
[Στους ιταλιωτες Λοκρους (η Επιζεφυριους) υπηρχαν ενας ωραιος εφηβος και πονηροι εραστες αλλα και νομος καλος (καταλληλος). Και οι με εραστες διακατεχονταν απο ισχυρη παρορμηση προς αυτον λογω της ομορφιας του , εμποδιζονταν ομως απο τον νομο να εκδηλωνουν το σαρκικο τους ερωτα (ομως τελικως) ασυγκρατητοι απο το ισχυρο παθος τους να ασελγησουν επ αυτου επιχειρησαν να παρασυρουν τον εφηβο (καταγγελθεντες ομως) οδηγηθηκαν οι δυστυχοι ολοι τους στην αγχονη.]

Και ενω στην Ελληνικη νομοθεσια προβλεπετε η εσχατη των ποινων για το αποτροπαιο οντως εγκλημα της παιδεραστιας στην Ρωμαικη απουσιαζει εντελως η καταγραφη του εστω ως αδικηματος (Α' βασιλειων ιδ,ιε 12 ,κβ 46, β βασιλειων κγ 7)

*Κιναδος δηλ. ο κινων την αιδω
Liddel-Scott τομος ΙΙ σελιδα 719
Κιναιδεια= η παρα φυσιν ασελγεια, Αισχινης 18,29 Δημητριος Φαληρευς 97.
Κιναιδευομαι= ειμαι κιναιδος
Κιναιδος= ο καταπυγων , ο καθολα αισχρος , κακοηθης ανθρωπος

Σελίδες: 1 ... 83 84 [85]