ΟΡΓΙΣΜΕΝΟ ΑΡΘΡΟ........ Aμάν πιά!

This is a discussion for the topic ΟΡΓΙΣΜΕΝΟ ΑΡΘΡΟ........ Aμάν πιά! στις the board Cafe.
*

Αποστολέας Θέμα: ΟΡΓΙΣΜΕΝΟ ΑΡΘΡΟ........ Aμάν πιά!  (Αναγνώστηκε 1790 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Teo

  • phpBB ***
  • ****
  • Μηνύματα: 1450
  • Like: +0/-0
στις: Μαρτίου 10, 2004, 11:46:31 μμ
Στο οργισμένο άρθρο θα προσπαθήσω να καταδείξουμε δύο πράγματα.  

 Tην σημασία που θα πρέπει ή θα έπρεπε να έχει για την επιλογή της Τράπεζας (από την οποία θα δανειστούμε το ποσό που θέλουμε για να καλύψουμε κάποια ανάγκη μας) ο τρόπος ή η μέθοδος που ακολουθεί η συγκεκριμένη Τράπεζα προκειμένου να εισπράξει τις όποιες καθυστερημένες ληξιπρόθεσμες οφειλές των δανείων που έχει χορηγήσει .  

 Την σημασία που έχει η  κατάντια .....  όπως επίσης και η κοινωνική ανευθυνότητα που διέπει μεγάλο τμήμα του σύγχρονου ελληνικού τραπεζικού συστήματος.  

   Τρόποι και βήματα αναγκαστικής είσπραξης των απαιτήσεων .

      Προτού προχωρήσουμε στην ανάπτυξη του σημερινού μας άρθρου θα πρέπει έστω και επιγραμματικά να καταγράψουμε ποτέ μια δανειοδότηση οδηγείται σε "καθυστέρηση" έτσι ώστε να κατανοήσουμε περισσότερο όσο θα πούμε στις επόμενες παραγράφους .
Επιγραμματικά και μόνο μία χορήγηση οδηγείται σε καθυστέρηση όταν ο δανειοδοτούμενος κάνει λανθασμένους υπολογισμούς (μαθηματικούς , οικονομικούς , λογιστικούς  ή όχι) ή  όταν εξωτερικοί παράγοντες επηρεάζουν την δανειοδότηση ( πόλεμος , οικονομικό κραχ , απαγόρευση ενός προϊόντος , αστάθμητοι παράγοντες , καιρικά φαινόμενα  , τρομοκρατία , κλπ ) ή για λόγους και σχέσεις που έχουν να κάνουν με το ίδιο το προϊόν που παράγει η υποψήφια για δανειοδότηση  επιχείρηση  (υπάρχουν και πολλοί άλλοι λόγοι που δεν είναι του παρόντος και μπορούν να επηρεάσουν την ομαλή αποπληρωμή μιας χορήγησης  , λόγους τους οποίους έχω αναφέρει και σε προηγούμενα άρθρα μας) .



      Από τη στιγμή που μία χορήγηση δανειοδότηση δεν αποπληρώνεται ομαλά θα πρέπει να γνωρίζουν οι δανειοδοτούμενοι ποιες είναι εκείνες οι διαδικασίες που συνήθως ακολουθεί μια Τράπεζα , ένα τραπεζικό ίδρυμα  , προκειμένου να εισπράξει τις ληξιπρόθεσμες απαιτήσεις της ( αναφερόμαστε σε δάνεια που δεν αποπληρώνονται ομαλά για μεγάλο χρονικό διάστημα  .... και δεν αναφερόμαστε σε δάνεια  όπου οι δόσεις τους  καθυστερούν για δέκα ,  δεκαπέντε ημέρες ,  ένα μήνα , δύο μήνες έστω και τρεις μήνες ) .  



Οι διαδικασίες που συνήθως ακολουθούνται (και θα έπρεπε να τις γνωρίζουμε εκ των προτέρων ή καλό θα ήταν να τις γνωρίζουμε... )  είναι επιγραμματικά  και μόνο ]ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ  ... κλάματα .. γράμματα και Οίκοι ανοχής ...  .... !![/b]

1. Τι σημαίνει για μία Τράπεζα   να παραχωρεί   να μεταβιβάζει  , να εξουσιοδοτεί και να συνεργάζεται με μια «εξωτερική» (εντός εισαγωγικών) εταιρεία είσπραξης των απαιτήσεων της Τράπεζας έναντι αμοιβής  , η οποία συνήθως ορίζεται  ως ποσοστό των εισπράξεων που θα επιτύχει η συνεργαζόμενη  αυτή εταιρεία . Τι μπορεί να σημαίνει αυτό ?  

        α. Η Τράπεζα "μοιράζει το χρήμα  (βλέπε δάνεια) με το τσουβάλι" (μεταφορική έννοια) μέσα από αυτοματοποιημένες διαδικασίες δανεισμού και ιδιαίτερα μέσα από εμπορικές συνεργασίες με γνωστές και επώνυμες εμπορικές αλυσίδες ηλεκτρικών συσκευών  , αυτοκινήτων ,  εξοπλισμού οικίας και άλλων  εμπορικών εταιρειών ,  όπου χρεώνει - χρεώνουν το ελληνικό νοικοκυριό με πολύ εύκολο ως προς την πρόσβαση στο Δανεισμό τρόπο  , χωρίς να αναγκάζεται ο «πελάτης»  να προσέλθει εντός του τραπεζικού καταστήματος  , απλά χρεώνεται (ο πελάτης - το νοικοκυριό)  με μία  επίσκεψή του στο εμπορικό  κατάστημα ,  έτσι απλά έχει  χρεωθεί μια κάρτα και με ένα εκατομμύριο δραχμές χρέος χωρίς καν να το πολυσκεφτεί.  όπως αντιλαμβάνεστε η Τράπεζα θα έχει υψηλές ληξιπρόθεσμες οφειλές  οι οποίες θα αυξήσουν το κόστος λειτουργίας της (και τα επιτόκια τα πραγματικά καταναλωτικής πίστης) .  
            Επειδή η Τράπεζα που εφαρμόζει  την πολιτική  που περιγράψαμε είναι  ένα σουπερμάρκετ  «πίστωσης»  δεν έχει την πολυτέλεια ή την ευαισθησία (??)  να επωμισθεί του υψηλότατο κόστος που σίγουρα έχει η παρακολούθηση μιας ληξιπρόθεσμης οφειλής ,  με αποτέλεσμα να είναι ως προς το συμφέρον της Τράπεζας να μεταβιβάσει αυτόν τον  εισπρακτικό μηχανισμό σε μια τρίτη εταιρεία συνεργαζόμενη «κατά αποκοπή» .

         β. Επίσης σημαίνει ότι το Διοικητικό Συμβούλιο της Τράπεζας , ο Πρόεδρος του ΔΣ και  τα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου  , Ο Γενικός Διευθυντής και τα λοιπά υψηλόβαθμα στελέχη που συνειδητά έχουν οδηγήσει την Χ Τράπεζα σε αυτόν τον σύγχρονο τρόπο λειτουργίας όπου ισχύει η πρακτική
«πουλάμε γρήγορα  - πουλάμε χρήμα και όνειρα...  - όποιος δεν μπορεί να αντεπεξέλθει στους στόχους μας στην πρακτική μας και στις απαιτήσεις μας εμείς δεν θα ασχολούμαστε ασχολούνται κάποιοι τρίτοι.  όπου  θα είναι  εκπαιδευμένοι να εισπράττουν τα χρήματα για μας . Δεν μας ενδιαφέρει αν αυτή η σκληρή πρακτική καταστρέφει την ελληνική οικογένεια ή τη μικρομεσαία επιχείρηση  που αντιμετώπισε παροδικά κάποιες οικονομικές δυσκολίες... δεν μας νοιάζει που δεν θα της δίνει μία δεύτερη ευκαιρία ...εμείς πουλάμε και αγοράζουμε ΠΙΣΤΗ όποιος δεν μπορεί να αντέξει σε αυτό το κύκλωμα χρήματος και παραγωγής κέρδους για την Τράπεζα μας.θα το λειώσουν τα γρανάζια του κυκλώματος παραγωγής ΚΕΡΔΟΥΣ»

2. Τι σημαίνει μια τέτοια πρακτική για την λειτουργία της εταιρείας που συνεργάζεται με την Τράπεζα  ?  
       Ο θάνατός σου η ζωή μου !!! .  αυτό σημαίνει ...
      Η εταιρεία αυτή για να επιβιώσει θα πρέπει να ασκήσει με επιτυχία το ρόλο της. Τι σημαίνει επιτυχία ? .  
      Σημαίνει να εισπράξει όσα δεν μπορούσε να εισπράξει η Τράπεζα .
      Που σημαίνει δηλαδή ότι θα πρέπει να σας πείσουν ότι πρέπει να πληρώσετε !!
      Μα πως να πληρώσετε αφού εάν μπορούσατε θα είχατε ήδη πληρώσει ? .  
      Αυτό  είναι ένα θέμα που αφορά εσάς και δεν αφορά την εταιρεία !!! (κατά την πρακτική των εταιρειών) κι αν τυχόν ζητήσετε  και κάποια διευκόλυνση  , μια ουσιαστική διευκόλυνση επαναδιαπραγμάτευσης του χρέους σας  , νομίζω και μακάρι να βγω ψεύτης ότι δεν υπάρχει τέτοια περίπτωση να γίνει αποδεκτή  , η εταιρεία θα σε στραγγαλίσει ,  θα ευνουχίσει την ψυχολογία σας ,  θα τσαλαπατήσει τον εγωισμό σας προκειμένου να πετύχει το στόχο της , να εισπράξει τα χρήματα της με όποιο τίμημα και αν υπάρχει για την ηγεσίας της  επιχείρησης είναι παντελώς αδιάφορο ...δεν σας ξέρει κι από χθες .  (Ο Μήτσος που δανείστηκε από την Κάλυμνο δεν έχει δει ποτέ του τη Μαρίκα από την Κηφισιά από την εταιρεία   «Σου πίνουνε το αίμα ΑΕ» η οποία  θα τηλεφωνήσει για να σου πει  "Μήτσο....  ότι αν δεν πληρώσεις το έχασες το καΐκι" ...όταν ο Μήτσος άρχισε να έχει «οικονομικό» πρόβλημα έπαψε να αποτελεί τον καλό πελάτη του Τραπ. Καταστήματος ΧΧ της Καλύμνου και έγινε ο  μισητός πελάτης της εταιρείας  «Σου πίνουνε το αίμα ΑΕ»  που εδρεύει στην Κηφισιά ) .

     Αυτή είναι η  κοινωνική ευθύνη και η  υπευθυνότητα του σύγχρονου ελληνικού τραπεζικού συστήματος , αυτό σημαίνει «ευαισθησία» για την εταιρεία που θα συνεργαστεί με την Τράπεζα προκειμένου να εισπράξει τις απαιτήσεις της  Τράπεζας  , θα σου πιει το αίμα και θα πανηγυρίζει είτε αυτό σας αρέσει είτε αυτό δεν σας αρέσει  , η επιτυχία της είναι ο δικός σου θάνατος , ο οικονομικός , ο  ψυχολογικός , λυπάμαι αλλά έτσι είναι στις περισσότερες περιπτώσεις.

 

 3. Τι θα  σημαίνει  για εσάς μια τέτοια πρακτική από  την Τράπεζα  σας ?  


 - Εύχομαι να μην το μάθετε ποτέ ....  διότι αν το μάθετε ή αν το βιώσετε καλύτερα,  δε θα χρειάζεται να διαβάζετε το άρθρο που διαβάζετε  τώρα  θα το ξέρετε ήδη στο πετσί σας . Εάν  φτάσετε ποτέ σε σημείο οικονομικής αδυναμίας , η δήθεν αγαπημένη σας Τράπεζα , τα ωραία χαμόγελα  , οι διαφημίσεις με μπούτια και χαμόγελα που υπήρχαν. δε θα είναι  πλέον αρμόδια για το πρόβλημα σας η αρμοδιότητα έχει περάσει πλέον στην εταιρεία που συνεργάζεται η  τράπεζα   , η αρμοδιότητα του υπαλλήλου  , του διευθυντή που σας πούλησε το δάνειο  , που σας εξυπηρετούσε μέχρι τώρα ,  παύει να ισχύει .

-          Δεν πλήρωσα γιατί ήμουν  άρρωστος .

-          Δεν είναι δικιά μας αρμοδιότητα πλέον κύριε.  

-          Μα δεν μου το είχατε  πει .. πριν το δάνειο.  

-          Γιατί άμα σου το λέγαμε θα το καταλάβαινες ?  ή  θα έπαιρνες το δάνειο από εμάς ? .  

 

 4. Τι  σημαίνει  για την ΚΟΙΝΩΝΙΑ  μια τέτοια πρακτική από  ορισμένες  Τράπεζες  ?  

Για τις συνέπειες που έχει μία τέτοια πρακτική .. μία τέτοια  συμφωνία που έχει κάνει η Τράπεζα για την κοινωνία.  δεν θα αναφερθώ σε θεωρίες  .
Θα σας μιλήσω με  asxeta  παραδείγματα και σας παρακαλώ μέσα από αυτά τα παραδείγματα .... να αντιληφθείτε πόσο εγκληματική είναι αυτή πρακτική ορισμένων τραπεζών .
- Αρχικά μου θυμίζει τα παιδιά που όταν  οι γονείς τους πάνε στα εξήντα - εβδομήντα έτη ηλικίας τους πετάνε στο γηροκομείο .. "δεν προσφέρετε  πλέον είστε εμπόδιο φύγετε από τα πόδια μας πηγαίνετε στο Γηροκομείο και ψοφήστε με την ησυχία σας"  (στην θέση των ηλικιωμένων τοποθετήστε τους πελάτες με δυσκολίες και στην θέση των παιδιών τοποθετήστε Τράπεζες με ανάλογη πρακτική και θα καταλάβετε πολλά ...  ) .
-  Επίσης μου θυμίζει αν και είναι σκληρό. Οίκο Ανοχής !!  ο πελάτης είναι καλός και χρήσιμος... τότε θα έχει και θα λαμβάνει το χαμόγελο  που  θωπεύει. όσο είναι καλός ! και πληρώνει ΠΛΗΡΩΝΩΩΩΩΩ. και είμαι άρχοντας .
- Εάν όμως ξαφνικά έχει πρόβλημα (ο πελάτης ντε..) να κόψει ή το «πουλί» του ή  το λαιμό του (στην Τράπεζα με την πρακτική που περιγράφουμε ... κόβει το λαιμό του..)  .


   Επίλογος , αντίσταση και αηδία ....  

Αντιλαμβάνεσθε ότι σε μια μελλοντική επιθυμία σας για τη χορήγηση ενός δανείου  , ένα από τα κριτήρια που  θα πρέπει να θέσετε για την επιλογή της σωστής Τράπεζας ,  είναι  να μάθετε το μηχανισμό είσπραξης των ληξιπρόθεσμων οφειλών που ακολουθεί μια Τράπεζα (τα βασικά) .  Προσωπικά σας λέω ότι θα προτιμούσα μια Τράπεζα ακριβότερη ακόμα και κατά 1%  αρκεί τον  μηχανισμό είσπραξης των απαιτήσεων της να τον έχει αναλάβει ή  ακόμα καλύτερα να  διατηρεί το κατάστημα ή έστω κάποια  περιφερειακή υπηρεσία της ίδιας της Τράπεζας .

Αν η Τράπεζα (σας)  ακολουθεί μια τακτική σουπερμάρκετ  , των μεγάλων  γνωστών  σούπερ μάρκετ ,  όπου ψωνίζεις σήμερα  (δήθεν ?)  φτηνά μία συσκευή αλλά αν έχεις πρόβλημα δεν σε ξέρουν !!! (γιατί δεν παρέχουν στην τιμή .. τεχνική υποστήριξη). εάν το ίδιο συμβαίνει και με αυτές τις τράπεζες ή την Τράπεζα που συνεργάζεστε.  και όσο  είσαι καλός πελάτης σε ξέρουν σε αγαπούν τότε ΑΓΝΟΕΙΣΤΕ αυτή την Τράπεζα  και επιλέξτε την Τράπεζα που θα συμπεριφέρεται στους πελάτες της ανθρώπινα ακόμα και στις δύσκολες στιγμές που είναι ανθρώπινο και στατιστικά πιθανό να συμβεί .  

Τράπεζες που λειτουργούν και αντιμετωπίζουν τους πελάτες τους ως προϊόν σε super market  , ως πελάτες σε δηλωμένο οίκο ανοχής  , όπως το παιδί τον ανήμπορο γονέα που τον πετάει σε οίκο ευγηρίας , Τράπεζες που μεταβίβασαν τον εισπρακτικό Μηχανισμό των προβληματικών τους  δανείων σε «τρίτες νομικές εταιρείες»  και τέτοιες είμαι σίγουρος ότι είναι η Eurobank και η Πειραιώς  και όποια άλλη είναι  ανάλογη «ηθικής» όπως εγώ την αντιλαμβάνομαι και όχι όπως το ΔΣ της Τράπεζας μικρή ή  μεγάλη εμπορική ή συνεταιριστική όποια Τράπεζα ακολουθεί την ίδια τακτική  ..... οφείλετε. εσείς που διαβάζετε αυτό το άρθρο και που σέβεστε  τον εαυτό σας και την οικογένειά σας να την αγνοήσετε παντελώς  ως υπαρκτό Τραπεζικό Ίδρυμα ακόμα και εάν δεν είστε δανειοδοτούμενος (η εξυπηρέτηση σας είναι στρωμένη με τις κραυγές και τα δάκρυα των Οικογενειών που έχει καταστρέψει η Τράπεζα με εισπρακτική πολιτική της) ακόμα και εάν με την στάση σας αυτή ζημιωθείτε οικονομικά λίγο ή πολύ ...  ηθικά και συνειδησιακά το κέρδος σας είναι και θα είναι άπειρο ....  

  Πούπουλα .... και Σύνταγμα ...  

Τέλος να σημειώσω για άλλη μία φορά τα αυτονόητα ότι η αναφορά σε Τράπεζες δεν σημαίνει ότι αυτές  ή κάποιες άλλες είναι καλύτερες ή πιο φθηνές ή πιο ανταποδοτικές. ή.....
          Αλλά για το συγκεκριμένο όμως θέμα που εξετάζω και σύμφωνα με τα δικά μου κριτήρια ηθικής (που δεν σημαίνει ότι πρέπει να υιοθετήσει και κάποιος τρίτος ή ότι είναι και σωστά ... ) οι συγκεκριμένες Τράπεζες ΕΥΡΟBANK και ΠΕΙΡΑΙΩΣ ...  είναι κατάπτυστες τουλάχιστον  ΓΙΑ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΘΕΜΑ ΑΝΑΛΥΣΗΣ  !!!  , διαπράττοντας (ηθικό και μόνο ) έγκλημα κατά της Ελληνικής Οικογένειας και Οικονομίας .
          Επίσης δεν αναφερόμαστε  στο προσωπικό των Τραπεζών αυτών (όταν δεν έχουν γίνει πιόνια αυτής της πολιτικής και μόνο ..αλλιώς είναι το ίδιο κατάπτυστοι) που στην περίπτωση της Eurobank το «τι τραβάνε και δεν το μαρτυράνε !!» οι άνθρωποι με τους προϊσταμένους  τους ... δεν λέγετε.... αρκεί να βρούνε την δύναμη να αντισταθούν ...έστω και έμμεσα στην ηθική διολίσθηση που επιβάλλει η άκρατη επιδίωξη του ΚΕΡΔΟΥΣ από πλευράς εργοδοσίας και μεγαλο - διευθυντών .

 

  Η αφορμή ....  

-      Αφορμή για το σημερινό άρθρο  υπήρξε η επί καιρό ...  συσσωρευμένη μου οργή για τον συγκεκριμένο τρόπο και πρακτική λειτουργίας του Τραπεζικού ιδρύματος .




Johnny no hard feelings I'm not talking for "your" bank
 :twisted:  :twisted:  :twisted:  :twisted:  :twisted:  :twisted:  :twisted:  :twisted:  :twisted:  :twisted:  :twisted:  :twisted:  :twisted:  :twisted:  :twisted:  :twisted:  :twisted:  :twisted: :twisted:


Anonymous

  • Επισκέπτης
Απάντηση #1 στις: Μαρτίου 11, 2004, 12:16:26 πμ
No problem  :)

Πέστα μεγάλε, συμφωνώ μαζί σου  :wink:  :twisted:


Teo

  • phpBB ***
  • ****
  • Μηνύματα: 1450
  • Like: +0/-0
Απάντηση #2 στις: Μαρτίου 11, 2004, 12:26:40 πμ
:pig:  :afro:  :twisted: Δεν ξέρω..... σημερα τα εχω παρει....... εχω τρελλαθει........  :pig:  :afro:  :twisted:


 

μέλη
  • Σύνολο μελών: 7352
  • Latest: yrajiq
Stats
  • Σύνολο μηνυμάτων: 360290
  • Σύνολο θεμάτων: 11737
  • Online Today: 148
  • Online Ever: 515
  • (Οκτωβρίου 25, 2018, 05:24:52 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Users: 0
Guests: 94
Total: 94