Ελληνική αντισεισμική ευρεσιτεχνία για το περιβάλλον

This is a discussion for the topic Ελληνική αντισεισμική ευρεσιτεχνία για το περιβάλλον στις the board Αρχιτεκτονική, Χωροταξία, Οικοδομικά.
*

Αποστολέας Θέμα: Ελληνική αντισεισμική ευρεσιτεχνία για το περιβάλλον  (Αναγνώστηκε 20428 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

seismic

  • phpBB *
  • **
  • Μηνύματα: 110
  • Like: +0/-0
Σας χαιρετώ παιδιά. Έχω στην κατοχή μου μία ευρεσιτεχνία η οποία προστατεύει τα δομικά έργα από τα φυσικά φαινόμενα,όπως είναι οι σεισμοί και οι θύελλες.
Θέλετε να σας την παρουσιάσω?


AdminForum

  • Administrator
  • phpBB *
  • *****
  • Μηνύματα: 137
  • Like: +0/-0
Απάντηση #1 στις: Μαρτίου 29, 2010, 01:02:44 μμ
Το θέμα μεταφέρθηκε εδώ από την ενότητα >Πολιτική » Περιβάλλον - Οικολογία


seismic

  • phpBB *
  • **
  • Μηνύματα: 110
  • Like: +0/-0
Απάντηση #2 στις: Μαρτίου 29, 2010, 01:14:40 μμ
Σας παρουσιάζω την ευρεσιτεχνία, :idea:  και θα απαντήσω ευχαρίστως στα ερωτήματά σας. :?:
Ιστοσελίδα ευρεσιτεχνίας.
(μπιπ)

βίντεο ευρεσιτεχνίας  [youtube]KPaNZcHBKRI[/youtube]


KostasD33

  • Global Moderator
  • phpBB ****
  • *****
  • Μηνύματα: 6629
  • Like: +2/-0
Απάντηση #3 στις: Μαρτίου 29, 2010, 02:15:07 μμ
Αν επιθυμείς να μας παρουσιάσεις κάτι παρουσίασε το εδώ. Όχι άμεση διαφήμηση ιστοσελίδων. Χωράει τα άπαντα το φόρουμ και μπορείς να κάνεις όσα copy θες από την αρχική σου πηγή.

Δεν χρειάζεται να ρωτήσεις για να παρουσιάσεις την ευρεσιτεχνία σου. Θα ήταν ιδιαίτερα χρήσιμο φυσικά αν μας παρουσίαζες στο βαθμό που αφορά δομικά υλικά, κατασκευές κλπ και αν υπάρχει κάποια πιστοποίηση ή έστω αναγνώριση από ΤΕΕ ή από πολυτεχνικές σχολές. Όπως ξέρεις πολύ καλά ευρεσιτεχνίες υπάρχουν κατατιθέμενες χιλιάδες για χιλιάδες θέματα. Η αναγνώριση τους όμως από όσους κατέχουν το αντικείμενο δείχνει αν μη τι άλλο μια σοβαρότητα.




(το λινκ που έδωσες κόπηκε με μπιπ)


seismic

  • phpBB *
  • **
  • Μηνύματα: 110
  • Like: +0/-0
Απάντηση #4 στις: Μαρτίου 29, 2010, 02:38:06 μμ
Εντάξυ  φίλε μου. Δεν προσπάθησα να κάνω διαφήμιση, διότι έχω είδει 100.000 επισκέψεις σε άλλα φόρουμ μηχανικών που έχω ανοίξει το θέμα.
Έχουν γίνει πολλές συζητήσεις πάνω στο θέμα. Το θέμα ενδιαφέρει όλους μας.
Το πρόβλημα είναι ότι η Ελλάδα δεν βοηθάει σε τίποτα.
Είμαι σίγουρος ότι έχω το καλύτερο αντισεισμικό σύστημα στον κόσμο, όπως σίγουρος είμαι, και στο ότι προσπαθούν να το κουκουλώσουν.
Ένα χρόνο προσπαθώ να βρω κάποιον να μου κάνει προσομοίωση με δική μου χρηματοδότηση, και δεν βρίσκω.
Αυτό για μένα λέει πολλά. Αυτό που λες για το δίπλωμα, έχεις δίκαιο, όταν είναι Ελληνικό.
Το διεθνή όμως δίπλωμα ευρεσιτεχνίας το οποίο σε λίγο παίρνω, δεν σου το δίνουν αν δεν έχει τουλάχιστον σοβαρό τεχνολογικό υπόβαθρο.
Με λίγα λόγια τι κάνω.
Φίλε μου αυτό που κάνω είναι πολύ απλό. Παίρνω ένα μέρος του σκελετού μιας οικοδομής, μεγάλων γεωμετρικών διαστάσεων, και το τοποθετώ στο κέντρο του σκελετού της οικοδομής. (Π.Χ ένα φρεάτιο ενός ανελκυστήρα.)
Με ένα υδραυλικό μηχανισμό του δημιουργώ προένταση προς το έδαφος ( το βιδώνω με το έδαφος ώστε να μην κουνιέται, και να είναι άκαμπτο. )

Αφήνω ένα αρμό (διάκενο) γύρο - γύρο μεταξύ του φρεατίου και του σκελετού, ώστε αυτά τα δύο μέρει να είναι ανεξάρτητα. ( το ένα μέσα στο άλλο )

Τοποθετώ μέσα στον αρμό λάστιχα ( στο βίντεο είναι αυτές οι μαύρες γωνίες )

Κατασκευάζω και μία διπλή μονοκόμματη βάση, με λάστιχα ανάμεσά τους . Εκεί στην πάνω μονοκόμματη βάση, πατάνε μόνο οι κολόνες του σκελετού.
Το φρεάτιο έχει δική του ξεχωριστή βάση τοποθετημένη, πιο κάτω από τις μονοκόμματες βάσεις ώστε να είναι ανεξάρτητο.
Κατά την διάρκεια του σεισμού ο σκελετός πάει δεξιά - αριστερά, και πριν σπάσει, κάνει απόσβεση των πλάγιων δυνάμεων του, πάνω στο άκαμπτο φρεάτιο.Όσο για την πιστοποίηση, διάβασε αυτό που έχω γράψει αλλού.

Φίλοι μου. Πολλοί από εσάς θα αναρωτιόνται, πως μία τόσο σοβαρή αντισεισμική ευρεσιτεχνία,
δεν έχει τύχει ακόμα εκμετάλλευσης. Η απάντηση είναι πολύ απλή.
Ζούμε στην Ελλάδα.
Δεν θα εξετάσω, η δεν θα επιμείνω, όπως έκανα όλο αυτό το διάστημα, να σας πίσω ότι αυτό το αντισεισμικό σύστημα, κατ εμένα είναι το καλύτερο στον κόσμο.
Θέλω να εξετάσουμε κάτι πολύ πιο σοβαρό.
Αυτό είναι το πραξικοπηματικό ΝΟΜΟΘΕΤΙΚΟ πλαίσιο, γύρο από το οποίο κινείται η ανικανότητα της πολιτείας, να δώσει πιστοποιητικό ελέγχου και καταλληλότητας σε μία αντισεισμική ευρεσιτεχνία.
Είναι καλό ή όχι,...το αντισεισμικό σύστημα,....δεν υπάρχει φορέας, ή νομοθετικό πλαίσιο,να σου δώσει άδεια τοποθέτησης της αντισεισμικής ευρεσιτεχνίας, στις κατασκευές.
Με λίγα λόγια, υπάρχει νομοθετικό καινό.
Ότι αντισεισμικό σύστημα τοποθετήτε σήμερα στην Ελλάδα, τοποθετήτε αυθαίρετα.
Με λίγα λόγια. Ο Ο.Β.Ι ( Οργανισμός βιομηχανικής ιδιοκτησίας ) μου δίνει άδεια με το δίπλωμα ευρεσιτεχνίας που μου έδωσε για, να παρασκευάσω την ευρεσιτεχνία,να την πουλήσω, αλλά κανένας φορέας δεν είναι αρμόδιος να μου πει αν μπορώ και να την τοποθετήσω σε κατασκευές.
ΠΙΟ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΟ είναι αυτό που θα κατασκευάσει μία ευρεσιτεχνία που δεν μπορεί να την τοποθετήσει?
ΠΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΤΟΧΗ ΤΩΝ ΚΤΗΡΙΩΝ

Ποιος είναι αυτός που έχει πει όλη την αλήθεια στον λαό?

Μήπως ξέρει ο λαός όταν του λέμε ότι τα σημερινά σπίτια αντέχουν 8 ρίχτερ τι σημαίνει αυτό?

Ξέρει ότι αυτό εξαρτάτε από, πόσο κοντά είναι το επίκεντρο του σεισμού, πόσο εστιακό βάθος έχει, τι είδος υπέδαφος έχει η περιοχή, ποιο είναι το υπέδαφος θεμελίωσης, και τι είδος σεισμός είναι αυτός, και ότι δεν ξέρουμε αν υπάρχει κανένα σπήλαιο από κάτω... ή ότι ο μακρινός σεισμός κάνει πιο πολύ ζημία στις ψηλές κατασκευές λόγο μεγαλύτερου εύρους κύματος του σεισμού, το οποίο επηρεάζει την ταλάντωση του κτηρίου... κλπ..
Όλοι αυτοί οι παράγοντες μπορούν να επιφέρουν αστοχία στον σημερινό ΝΕΑΚ στα 6 ρίχτερ

Ξέρουν ότι όταν λέμε αντέχει 8 ρίχτερ εννοούμε ότι δεν πέφτει στον πρώτο σεισμό, αλλά θα πρέπει να δώσουν πολλά χρήματα για επισκευές μετά το σεισμό.(αν επισκευάζεται)
και αυτό μπορεί να καταστρέψει την οικονομία μιας Χώρας.

Και αυτά μόνο για μερικούς σεισμούς. Μετά από την αρχή πάλη.

Για τον λόγο αυτόν χρειάζεται η σεισμική μόνωση, και κάθε αντισεισμικό, το θέλουμε ή όχι.
[youtube]KPaNZcHBKRI[/youtube]


seismic

  • phpBB *
  • **
  • Μηνύματα: 110
  • Like: +0/-0
Απάντηση #5 στις: Μαρτίου 29, 2010, 03:10:15 μμ
Αντισεισμικό σύστημα τοποθετημένο σε φρεάτιο του φέροντα
Ο υδραυλικός ελκυστήρας δομικών έργων της εφεύρεσής μας καθώς και η μέθοδος εφαρμογής του στην κατασκευή δομικών έργων έχουν ως κύριο σκοπό την ελαχιστοποίηση των προβλημάτων που σχετίζονται με την ασφάλεια των δομικών κατασκευών στην περίπτωση αντιμετώπισης φυσικών φαινομένων όπως είναι ο σεισμός, οι ανεμοστρόβιλοι και οι πολύ ισχυροί άνεμοι. Σύμφωνα με την εφεύρεση, αυτό επιτυγχάνεται με μια συνεχή προένταση, (έλξη) του δώματος ενός μεγάλου ανεξάρτητου από τον φέροντα γεωμετρικού τμήματος της δομικής κατασκευής, προς το έδαφος, και του εδάφους προς την κατασκευή, κάνοντας αυτά τα δύο μέρη ένα σώμα «σάντουιτς».

Αυτή τη δύναμη προέντασης την εφαρμόζει ο μηχανισμός του υδραυλικού ελκυστήρα δομικών έργων, ο οποίος κατά κύριο λόγο αποτελείται από ένα συρματόσχοινο που διαπερνά ελεύθερο στο κέντρο τα κάθετα στοιχεία στήριξης της δομικής κατασκευής, καθώς και το μήκος μιας γεώτρησης, κάτω απʼ αυτά. Στο κάτω άκρο του το συρματόσχοινο είναι πακτωμένο με ένα μηχανισμό τύπου άγκυρας που με τη σειρά του πακτώνεται στα πρανή της γεώτρησης και δεν μπορεί να ανέλθει. Αυτή η πάκτωση γίνεται γιατί η οπή της γεώτρησης είναι κατά κάτι μικρότερη από την πλήρως ανοιγμένη εξωτερική διάμετρο του μηχανισμού της άγκυρας. Στο επάνω μέρος του, το συρματόσχοινο, είναι πάλι πακτωμένο με ένα υδραυλικό μηχανισμό έλξης ο οποίος το έλκει με μία συνεχή δύναμη ανόδου. Αυτός ο μηχανισμός έλξης αποτελείται από ένα έμβολο, το οποίο ολισθαίνει σε ένα χιτώνιο, που έχει από κάτω του, ένα θάλαμο πιέσεως. Η ασκούμενη στο συρματόσχοινο έλξη στο επάνω άκρο του από τον υδραυλικό μηχανισμό λόγω της υδραυλικής πιέσεως ανόδου του θαλάμου προς το έμβολο, και η αντίδραση σʼ αυτήν την έλξη που προέρχεται από την πακτωμένη άγκυρα στο άλλο άκρο του γεννά την επιθυμητή θλίψη στο δομικό έργο, το οποίο πακτώνεται στο έδαφος, ώστε να έχει αντοχή στις οριζόντιες δυνάμεις του σεισμού.

Ανάλυση, της χρησιμότητας του αντισεισμικού συστήματος με τίτλο: «Υδραυλικός Ελκυστήρας Δομικών Έργων».



Τι κάνει η ευρεσιτεχνία ως καινοτομία:

Οι δυνάμεις του σεισμού (οριζόντιες και κατακόρυφες), ξεκινάνε να μεταφέρονται, από κάτω (τις βάσεις) προς τα πάνω, (φέροντα οργανισμό). Την οριζόντια και κατακόρυφη (τεκτονική) μεταφορά των δυνάμεων τού σεισμού προς τον φέροντα οργανισμό, την εκτελούν κατʼ ανάγκη οι κολώνες τού ισογείου μέσω των βάσεων, και με την βοήθεια των κόμβων, στον πρώτο όροφο, στην συνέχεια από τον πρώτο στον δεύτερο, και ούτω καθ εξής.

Όμως στην συνέχεια συμβαίνει το εξής παράδοξο:

Η πρώτη η μεσαία και η τελευταία πλάκες, κατά την ταλάντωση έχουν διαφορετικού μεγέθους διαδρομές, και διαφορετική φορά. Αυτό συμβαίνει, λόγω της μεμονωμένης αδράνειας των πολλαπλών πλακών, καθώς επίσης και της προσθετικής ελαστικότητας των κολονών του κάθε ορόφου, σε διαφορετικό χωροχρόνο, από κάτω προς τα πάνω.

Το αποτέλεσμα αυτής της καθυστερημένης μεταφοράς των δυνάμεων επιτάχυνσης, έχει ως αποτέλεσμα, οι πολλαπλές πλάκες να έχουν διαφορετικές πλάγιων κατευθύνσεων φορές, (λόγο μεμονωμένης αδράνειας της κάθε πλάκας, σε διαφορετικό χωροχρόνο). Κατʼ αυτόν τον τρόπο δημιουργούνται πρόσθετες ροπές, και διατμητικές τάσεις διαφορετικών κατευθύνσεων στους κόμβους των κολονών, οι οποίες και λόγω ελαστικότητας, τείνουν να παραμορφώσουν τον κάθετο άξονα του σκελετού, σε σχήμα S.

 

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ

Για τους παραπάνω λόγους, επιβάλετε να σταματήσουμε αυτή την κάθετη αξονική άναρχη ανάπτυξη πρόσθετων ροπών και διατμητικών τάσεων, προερχόμενη από τις οριζόντιες δυνάμεις που αναπτύσσονται στις πλάκες οι οποίες στην πλειονότητα των περιπτώσεων ευρίσκονται σε διαφορά φάσης μεταξύ τους ανάλογα με τον όροφο (ύψος). Αυτή η άναρχη ανάπτυξη λοιπόν δημιουργεί πρόσθετα προβλήματα στους κόμβους των κολονών.

Τα παραπάνω προβλήματαπρος επίλυση, της διάτμησης και των ροπών που δημιουργούνται στους κόμβους λόγωτης οριζόντιας(πλάγιας) επιτάχυνσης του σεισμού, και της άναρχης μετατόπισηςτου κάθετου άξονα του φέροντος οργανισμού, είναι πάρα πολύ μεγαλύτερα στους κόμβους των κολώνων του ισογείου.

Αυτό συμβαίνει λόγω ενός πρόσθετου προβλήματος, που δημιουργείται μόνο στους κόμβους της βάσης με τις κολώνες. Αυτοί οι κόμβοι δεν έχουν καμία ελαστικότητα, ώστε να μπορέσουν να μεταφέρουν ομαλά τις βίαιες διατμητικές δυνάμεις που τους επιβάλλονται από την πακτωμένη με το έδαφος βάση.

Το αποτέλεσμα είναι ότι αυτοί οι πρώτοι κόμβοι μεταφοράς των φορτίων που αναπτύσσονται από την δυναμική του σεισμού, που επιπροσθέτως φέρουν και αυξημένες θλιπτικές συνιστώσες, και σε συνδυασμό με την επιτάχυνση του σεισμού, να είναι οι πρώτοι που κόβονται σε ένα σεισμό, λόγο πρόσθετων διατμητικών τάσεων. Για τους λόγους αυτούς, επιβάλλεται σεισμική μόνωση των κόμβων αυτών, με την δημιουργία διπλής μονοκόμματης βάσης, και την τοποθέτηση ελαστομερών υλικών μεταξύ των.

Ένα άλλο μεγάλο πρόβλημα, είναι η μεγάλη τάση ανόδου εναλλάξ των πλευρών του φέροντα οργανισμού, προερχόμενη από την αύξηση της ταλάντωσης του κτιρίου. Αυτή η τάση ανόδου του φέροντα προκαλεί πρόσθετες ροπές σε όλους τους κόμβους, αναγκάζοντάς τους να τείνουν να αλλάξουν την υφιστάμενη μέχρι πρότινος γωνία τους, λόγω εξαναγκασμού τους στο να παραλάβουν τα πρόσθετα καμπτικά φορτία, του φέροντος οργανισμού.

Η προτεινόμενη λύση για την αντιμετώπιση των ανωτέρω αναφερθέντων προβλημάτων τα οποία δημιουργούνται στον φέροντα οργανισμό από τον σεισμό, συνοψίζεται στα εξής τρία σημεία:

Να δημιουργηθούν οι συνθήκες για ελεγχόμενη αξονική ταλάντωση του φέροντος οργανισμού.
Να βοηθηθούν οι κολώνες στην μεταφορά των οριζόντιων δυνάμεων του σεισμού, στις πλάκες, όχι μόνο από κάτω προς τα πάνω σε διαφορετικούς χωροχρόνους (διαφορά φάσης από πλάκα σε πλάκα ανάλογα το ύψος τοποθέτησης), όπως συμβαίνει στις σημερινές συμβατικές κατασκευές, αλλά και πλάγιο-αξονικά σε σχέση με τον κατακόρυφο άξονα προς όλες τις πλάκες ταυτόχρονα από μια προτεταμένη άκαμπτη κατασκευή (π.χ. φρεάτιο).
Να ενισχυθούν οι κόμβοι διαστασιολογικά και με πρόσθετο οπλισμό (ή προένταση) ώστε να αντέχουν στην διάτμηση.


seismic

  • phpBB *
  • **
  • Μηνύματα: 110
  • Like: +0/-0
Απάντηση #6 στις: Μαρτίου 29, 2010, 03:12:26 μμ
Τα ανωτέρω επιτυγχάνονται με την τοποθέτηση ενός δομικού τμήματος της κατασκευής στο κέντρο του φέροντος οργανισμού, ανεξάρτητο και προτεταμένο με το έδαφος, μεγάλου γεωμετρικών διαστάσεων, και αρχιτεκτονικά αξιοποιήσιμο (ώστε να κατεβάσουμε το κόστος,) Αυτό μπορεί να είναι ένα φρεάτιο ανελκυστήρα, ή μία σταυροειδή κολώνα, ή ακόμα και ένα δωμάτιο

H προένταση αυτή που επιβάλει ο υδραυλικός ελκυστήρας, στο φρεάτιο και στο έδαφος, κατά κύριο λόγο γίνετε για να γίνουν αυτά τα δύο μέρη ένα σώμα, ώστε κατά την οριζόντια επιτάχυνση του σεισμού, το έδαφος, η βάση, και το δώμα του φρεατίου, να έχουν την ίδια φάση επιτάχυνσης, στον ίδιο χωροχρόνο.( σαν ένα σώμα με υψομετρική διαφορά )

Απαραίτητη προϋπόθεση για τα ανωτέρω άκαμπτα γεωμετρικά σχήματα είναι να έχουν αξονική κάθετη συνέχεια, σε όλο το ύψος του κτιρίου, και να είναι εξʼ ολοκλήρου από οπλισμένο προτεταμένο με το έδαφος σκυρόδεμα.

Όσο πιο μεγάλες είναι οι γεωμετρικές διαστάσεις της βάσης(εμβαδόν διατομής), σε σχέση με το ύψος, τόσο μεγαλύτερη είναι η αντίσταση στο πέλμα, καθώς και στην εμφανιζόμενη διάτμηση.

Αύξηση στην προένταση που τίθεται στο φρεάτιο, σημαίνει αύξηση στην αντοχή του στην διάτμηση, αύξηση στην συμπύκνωση των πρανών της γεώτρησης, και συνεπώς καλύτερη πάκτωση του μηχανισμού της άγκυρας.

Για να πετύχουμε την ανεξαρτησία του άκαμπτου φρεατίου από τον φέροντα, αφήνουμε ένα διάκενοανάμεσά τους. Αυτό το διάκενο χρησιμεύει για τους εξής λόγους:

να μην μεταφέρεται η δυναμική του σεισμού από το φρεάτιο στον φέροντα,
να παραμένει ο φέρων ανεξάρτητος στην σεισμική μόνωση που του προσφέρει η διπλή ραντιέφ βάση μακριά από το ταλαντευόμενο φρεάτιο,
να εξαντλεί ο φέρων τις μηχανικές αντοχές του υπάρχοντος οπλισμού του, (ώστε να μην μεταφέρει μεγάλες δυνάμεις κρούσης στο φρεάτιο), και λίγο πριν σπάσει, να γίνεται απόσβεση και να συγκρατείται ο φέρων, πάνω σε υδραυλικά συστήματα τοποθετημένα στο διάκενο του ανελκυστήρα, (ελαστικά, ή αποσβεστήρες),
να μην ακουμπάει ο φέρων οργανισμός επάνω στο φρεάτιο του ανελκυστήρα, ώστε να μεταφέρει τις πρόσθετες θλιπτικές δυνάμεις του βάρους του, καθιστώντας κατʼ αυτόν τον τρόπο δυνατή την εφαρμογή περαιτέρω δυνάμεων προέντασης στο φρεάτιο, ώστε να καταστεί αυτό πιο άκαμπτο.
να βοηθηθούν οι κολώνες στο να μεταφέρουν τις δυνάμεις του σεισμού, όχι μόνο κατακόρυφα, αλλά και πλάγιο-αξονικά στον ίδιο χωροχρόνο, με την βοήθεια του προτεταμένου άκαμπτου φρεατίου, και τους αποσβεστήρες.
 

Όλη αυτή η ελαστικότητα του κάθετου άξονα του φέροντος, μπορεί να είναι ελεγχόμενη, ώστε κατʼ αυτόν τον τρόπο να επιτυγχάνεται η ομαλή μεταφορά των ροπών του κάθετου άξονά του προς το φρεάτιο

Όταν θέλουμε τα επάνω πατώματα να πάλλονται περισσότερο από τα κάτω, μεγαλώνουμε το διάκενο των επάνω ορόφων, και θέτουμε λιγότερη πίεση στα υδραυλικά τους, σε σχέση με τα κάτω πατώματα.. Λειτουργώντας κατʼ αυτόν τον τρόπο, και προκειμένου να ελέγχεται η καμπτικότητα του κατακόρυφου άξονα προς αποφυγή της καταστρεπτικής μεταφοράς ροπών προς τα κάτω πατώματα υπολογίζεται στατικά η μεταφορά των ροπών κατά την διάρκεια της κρούσης των πλακών του κάθε ορόφου επάνω στο φρεάτιο και στη συνέχεια υπολογίζεται το κατάλληλο διάκενο μεταξύ των πλακών του κάθε ορόφου και της άκαμπτης δομής και εφαρμόζεται η ανάλογη υδραυλική πίεση στους αποσβεστήρες.

Για να ενισχύσουμε την ακαμψία της άκαμπτης δομής (φρεατίου), να μειώσουμε την ταλάντωση, να προλάβουμε την ανατροπή, και να αυξήσουμε την αντίσταση του φρεατίου στην διάτμηση που δημιουργείται από τις πλάγιες κρούσεις των πλακών προερχόμενες από την αδράνεια αυτών, είναι αναγκαίο να καταστήσουμε την άκαμπτη δομή ένα σώμα με το έδαφος.

Αυτό το πετυχαίνουμε με τον μηχανισμό του υδραυλικού ελκυστήρα δομικών έργων, εφαρμόζοντας προένταση μεταξύ του δώματος και του εδάφους, κάνοντας αυτά τα δύο μέρη ένα σώμα.


seismic

  • phpBB *
  • **
  • Μηνύματα: 110
  • Like: +0/-0
Απάντηση #7 στις: Μαρτίου 29, 2010, 03:15:50 μμ
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ

Είναι λάθος να αφήνουμε τις κολώνες να μεταφέρουν μόνες τους από κάτω προς τα πάνω τις οριζόντιες δυνάμεις του σεισμού στον φέροντα σκελετό, όπως συμβαίνει σήμερα στην πλειονότητα των μεθόδων κατασκευής κτηρίων.

Οι οριζόντιες δυνάμεις του σεισμού δεν μεταφέρονται αβίαστα από τις κολώνες στον σκελετό, και τούτο διότι υπάρχουν άλλες δυνάμεις πού επενεργούν αντίθετα στη φορά των οριζόντιων δυνάμεων του σεισμού, προερχόμενες από την αδράνεια των πλακών με αποτέλεσμα να μην ανταποκρίνονται οι πλάκες άμεσα στην φορά των οριζόντιων δυνάμεων του σεισμού. Αυτή η αντίθεση των δυνάμεων επί του οριζοντίου άξονα της δομικής κατασκευής, δημιουργεί διατμητικές τάσεις, καθώς και ανομοιόμορφο λυγισμό σε σχήμα S (για τους λόγους που αναφέραμε ανωτέρω) παραμορφώνοντας τον κάθετο άξονα της κατασκευής, με τα γνωστά αποτελέσματα.

Εδώ έρχεται η ευρεσιτεχνία να βοηθήσει τις κολώνες να μεταφέρουν τις δυνάμεις του σεισμού ομοιόμορφα και ομαλά, όχι μόνο κατακόρυφα προς τα επάνω, αλλά και οριζόντια στις πλάκες, με την βοήθεια του υδραυλικού ελκυστήρα, του προτεταμένου φρεατίου, και των υδραυλικών αποσβεστήρων τοποθετημένων στο διάκενο.

Συμπερασματικά κατʼ αυτόν τον τρόπο, ο κατακόρυφος άξονας του σκελετού, διατηρεί την αρχική του μορφή, (και δεν παραμορφώνεται σε σχήμα S) λόγω ομοιόμορφης μετακίνησης της μάζας των πολλαπλών πλακών στον ίδιο χωροχρόνο που τους επιβάλει το προτεταμένο φρεάτιο, ανακουφίζοντας και βοηθώντας κατʼ αυτόν τον τρόπο τις κολώνες, στην μεταφορά των καταστρεπτικών δυνάμεων του σεισμού προς τις πλάκες. Δηλαδή, η ευρεσιτεχνία δημιουργεί ελεγχόμενη ευκαμψία, επί του κατακόρυφου άξονα του φέροντος, βοηθάει πλάγιο-αξονικά τις κολώνες να μεταφέρουν τις δυνάμεις του σεισμού στις πλάκες, αλλά ταυτόχρονα επιτυγχάνει και σεισμική μόνωση του οριζόντιου άξονα του φέροντα, (με διπλές μονοκόμματες βάσεις που φέρουν ελαστικά μεταξύ τους). Επιπλέον σταματάει και την μονόπλευρη τάση ανύψωσης του κτιρίου, προερχόμενη από την αύξηση του συντονισμού ταλάντωσης, η οποία εξαρτάται, από το ύψος του κτηρίου, την χρονική διάρκεια του σεισμού, καθώς και από το εύρος κύματός του. Όλα τα ανωτέρω βοηθούν στην αποτροπή της διάτμησης των κόμβων της οικοδομής.

Η υγροποίηση του εδάφους (καθίζηση) καθώς και οι ρωγμές, που προκαλεί ο σεισμός, είναι ένα μεγάλο πρόβλημα, το οποίο όμως και αυτό η ευρεσιτεχνία έχει εν μέρη λύσει.

 

Εάν σταματήσουμε το video http://www.youtube.com/watch?v=KPaNZcHBKRI    εκεί που δείχνει κάτω από το χώμα, θα παρατηρήσουμε ότι η άγκυρα έχει ένα σωλήνα, που ξεκινάει από την άγκυρα, και φτάνει μέχρι το κάτω μέρος της βάσης.



 

Αυτός ονομάζεται σωλήνας αντίστασης, και χρησιμεύει για τους εξής λόγους:

αποτελεί τη διέλευση του συρματόσχοινου, που εφαρμόζει την προένταση,
εάν υποχωρήσει το έδαφος κάτω από την βάση, τότε αυτός ο σωλήνας αντίστασης, παίρνει το βάρος της βάσης, και το μεταβιβάζει στα πρανή (πλαϊνά) της γεώτρησης (αυτός είναι ένας πολύ σοβαρός λόγος),
εάν τα πρανή της γεώτρησης υποχωρήσουν (από την ταλάντωση), το συρματόσχοινο δεν χαλαρώνει, γιατί η υδραυλική πίεση (κάτω από το έμβολο στο πάνω μέρος του συστήματος) προκαλεί το τάνυσμα του συρματόσχοινου που με τη σειρά του εγείρει αντίσταση στο κάτω έμβολο της άγκυρας, έτσι ώστε, να μπορούν να συνεργαστούν οι πείροι της άγκυρας και να δημιουργήσουν την επιθυμητή πάκτωση στα πρανή (πλαϊνά) της γεώτρησης.
λόγος που χρησιμεύει είναι να φέρνει αντίσταση στο κάτω έμβολο της άγκυρας, έτσι ώστε, να μπορούν να συνεργαστούν οι πίροι της άγκυρας ώστε να δημιουργήσουν την επιθυμητή πάκτωση στα πρανή (πλαινά ) της γεώτρηση
 

 

Αυτό το video, ( δες το στο άλλο παράθυρο )  http://www.youtube.com/watch?v=C2Z1zmrJhsc   προς το τέλος, στο 52ο λεπτό, κάνει προσομοίωση σεισμού, και δείχνει εμφανέστατα, ότι το κτίριο δεν είναι πακτωμένο με το έδαφος όπως νομίζαμε ότι είναι μέχρι τώρα. Αυτές τις δυνάμεις ανόδου που δημιουργούνται από την ταλάντωση του κτιρίου, θέλει να εξουδετερώσει (και όχι μόνο) η ευρεσιτεχνία.


seismic

  • phpBB *
  • **
  • Μηνύματα: 110
  • Like: +0/-0
Απάντηση #8 στις: Μαρτίου 31, 2010, 02:28:35 πμ
Ας εξετάσουμε πια είναι η κύρια αιτία η οποία προκαλεί τις καταστροφές σε ένα κτήριο κατά την διάρκεια του σεισμού.  :cool:
Σε ένα υφιστάμενο σεισμό, επενεργούν δύο κύριες δυνάμεις.
α) Της - δράσης -( που εξασκεί ο σεισμός )
β) Της - αντίδρασης - ( που εξασκεί το δομικό έργο, αρνούμενο να υπακούσει τον σεισμό. Η λεγόμενη αδράνεια των σωμάτων.)

Τα χαρακτηριστικά των δυνάμεων - δράσεις - του σεισμού, εξαρτώνται από τα εξής στοιχεία.
α) Την επιτάχυνση
β) Το εύρος κύματος ( απόσταση παλινδρόμησης )
γ) Την φορά ( κατεύθυνση...πάνω-κάτω, δεξιά-αριστερά, και υπό γωνία )

Η καταστροφική δυναμική ένταση, στις άνω τρις κατηγορίες εξαρτάτε.
α) Από το εστιακό βάθος του σεισμού.
β) Τον χρόνο διάρκειας του σεισμού
γ) Το επίκεντρο του σεισμού, εν σχέσει με την απόσταση της κατασκευής
δ) Το μέγεθος του σεισμού
ε) Το έδαφος της θεμελίωσης.
ζ) Το έδαφος της περιοχής.
Οι δυνάμεις - αντίδρασης - του φέροντος οργανισμού ενός κτηρίου, επενεργούν αντίθετα των δυνάμεων του σεισμού, και έχουν τα εξής χαρακτηριστικά.
α) Την φορά, (κατεύθυνση) η οποία καθορίζει τις δυνάμεις, σε δυνάμεις εφελκυσμού,θλίψης,λυγισμού,ροπής, (στρέψης) και διάτμησης
β)Την τάση (εξασκούμενη δύναμη )

Η επάρκεια αντοχής των υλικών του φέροντος οργανισμού ( χάλυβας, σκυρόδεμα ) ώστε να εξασκήσουν επιτυχώς τις άνω δυνάμεις αντίστασης, εξαρτάτε από τα εξής.
α) Την αντοχή των υλικών σε τάση, και την διαφορετική φορά των δυνάμεων
β) Την κατάλληλη διαστασιολόγιση των υποστυλωμάτων,πλακών, δοκών κ.λ.π
γ) Την εξ ασκούμενη δύναμη του σεισμού.
δ) Τα στατικά τους φορτία
ε) Το ύψος του κτηρίου
ζ) Την διατομή εμβαδού εν σχέση του ύψους του κτηρίου
η) Το κέντρο βάρους του κτηρίου
θ) Το σχέδιο του κτηρίου (ώστε να μην δημιουργούνται οριζόντιες διαφορετικές ροπές )
ι) Τον τρόπο τοποθέτησης, και διαστασιολόγισης των υποστυλωμάτων.

Κατά την διάρκεια του σεισμού οι κολώνες εκτός από τις αυξημένες θλιπτικές δυνάμεις, έχουν να παραλάβουν και δυνάμεις εφελκυσμού, και ροπών (στρέψης)
Οι κόμβοι καταπονούνται αυξημένα σε μεγάλο βαθμό από διατμητικές τάσεις καθώς και από αντίρροπες ροπές θλίψης και εφελκυσμού
Η δικές μου προτάσεις για να ενισχύσουμε τον φέροντα περαιτέρω, σε αυτές τις καταστροφικές δυνάμεις είναι δύο. :idea:
α) Αύξηση της διαστασιολόγισης των κολονών κατά μήκος.
β) πάκτωση με μικρή προένταση εδάφους δώματος. Αυτά για κτήρια 3-4 ορόφων.
Για πιο ψιλά κτήρια το σύστημα της ευρεσιτεχνίας στο βίντεο  :arrow:
http://www.youtube.com/watch?v=KPaNZcHBKRI  :smile:


seismic

  • phpBB *
  • **
  • Μηνύματα: 110
  • Like: +0/-0
Απάντηση #9 στις: Απριλίου 14, 2010, 11:33:11 πμ
Δεν μπορώ να πω ότι τα τσέρκια δεν κάνουν καθόλου δουλειά στη διάτμηση. Σίγουρα ράβουν κάποιες ρωγμές και βοηθούν και σε άλλα (πλαστιμότητα) λυγισμό διαμήκων ράβδων, αύξηση αντοχής σκυροδέματος λόγω 3-αξονικής κλπ). Η προένταση όμως (γενικά η θλίψη) έχει πολύ θετικά αποτελέσματα, καθότι βελτιώνει τις τροχιές του λοξού εφελκυσμού.

Από την άλλη έχεις και το άλλο καλό...τη μειωμένη ρηγμάτωση λόγω θλίψης, κάτι που αυξάνει την ενεργό διατομή και αυξάνει και τη δυσκαμψία της κατακευής!!!
 
Όμως η προένταση μεταξύ των κάθετων στοιχείων στήριξης και του εδάφους, έχει ένα επιπλέον πλεονέκτημα έναντι του χαλαρού οπλισμού, διότι αποτρέπει την ταλάντωση του φέροντος, η οποία ευθύνεται για την πρόσθετη καταπόνηση των κόμβων με ροπές, οι οποίες υφίστανται λόγο εξαναγκασμού των κόμβων να παραλάβουν τα πρόσθετα καμπτικά φορτία, του φέροντος οργανισμού


seismic

  • phpBB *
  • **
  • Μηνύματα: 110
  • Like: +0/-0
Απάντηση #10 στις: Απριλίου 22, 2010, 07:32:42 μμ
Αυτό που προσπαθώ είναι ένα δομικό έργο, μετά από ένα ισχυρό σεισμό, να είναι χωρίς ζημιές, χωρίς να έχει πάθει τίποτα. Η πλαστιμότητα σπάει τα δοκάρια, γλιτώνει κόσμο, το κτήριο δεν πέφτει,αλλά μετά είναι σμπαράλια. Αυτό μπορεί να καταστρέψει μια οικονομία.
Αυτό που προσπαθώ να κάνω είναι να μειώσω τα λοξά βέλη, που υφίστανται όταν η ταλάντωση, περάσει τα όρια.
Καθώς και να αυξήσω την αντοχή του κάθετου στοιχείου προς την διάτμηση.

Η προένταση μεταξύ βάσης και κορυφής αυξάνει την αντοχή σε διάτμηση. Η προένταση μεταξύ εδάφους και κορυφής, συν της άλλης, έχει ένα πρόσθετο καλό. Την αντίσταση στο δώμα και στο Π της διατομής της κάτοψης, και της βάσης. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα να υφίσταται μία πρόσθετη διαγώνια κάθετη αξονική δύναμη διάτμησης η οποία το σκυρόδεμα μπορεί να παραλάβει, διότι το μήκος του βέλους αυτής της αξονικής, είναι μεγαλήτερο, από το μήκος του λοξού βέλους στον κόμβο.


seismic

  • phpBB *
  • **
  • Μηνύματα: 110
  • Like: +0/-0
Απάντηση #11 στις: Απριλίου 30, 2010, 04:30:33 μμ
Παιδιά τελικά η ευρεσιτεχνία θα δοκιμαστή σε κορυφαίο Πανεπιστήμιο, με άριστη ερευνητική ομάδα, σε πεπερασμένα στοιχεία Η/Υ.
Για ευνόητο λόγο δεν μπορώ ακόμα να δώσω ονόματα. Η προσομοίωση θα είναι σε 8 διαφορετικές παραλαγές, και μεθόδους, και θα διαρκέσει 1 χρόνο.


κώστας

  • phpBB ***
  • ****
  • Μηνύματα: 3321
  • Like: +0/-0
Απάντηση #12 στις: Απριλίου 30, 2010, 07:27:56 μμ
οκ
eLe


seismic

  • phpBB *
  • **
  • Μηνύματα: 110
  • Like: +0/-0
Απάντηση #13 στις: Απριλίου 30, 2010, 09:59:59 μμ
Παιδιά σας αρέσει η ευρεσιτεχνία σαν ιδέα?  :idea:
Έχετε απορίες ή ερωτήσεις? :?:
Θα έπρεπε να χρηματοδοτεί το κράτος την πρωτογενή έρευνα για ευρεσιτεχνίες που ο σκοπός τους είναι το γενικό καλό? :?:


larus audouinii

  • phpBB ***
  • ****
  • Μηνύματα: 2730
  • Like: +0/-0
Απάντηση #14 στις: Απριλίου 30, 2010, 11:18:24 μμ
Το θέμα αφορά προφανώς τους μηχανικούς και ειδήμονες του φορουμ, και κατά δεύτερο εμάς τους ιδιώτες που ενδιαφερόμαστε για τα περί δόμησης σύμφωνα με τις διατάξεις που ισχύουν
Ποτέ δεν είχα ασχοληθεί με το πως κατεδαφίζουν παλιά μεγάλα κτήρια από πριν ως προσομοίωση σε κάποιες περιπ΄τωσεις, αν και κατά μια άποψη έχει ενδιαφέρον  :smile:  :razz:
Σίγουρα τα όσα έχετε γράψει seismic είναι πολύ αξιόλογα, άξιζε ο χρόνος και σε ευχαριστούμε... ;-)
Έχω σημειώσει κάποια πράγματα
Πιστεύω πως και η χώρα μας έχει και μπορεί να αναδείξει στον τομέα της έρευνας και της ευρεσιτεχνίας πολλά, χωρίς να είμαι ειδικός, αλλά και εντελώς όμως άσχετη με το συγκεκριμένο θέμα Θα έπρεπε και  η πολιτεία να είχε δείξει μεγαλύτερη μέριμνα όπως γίνεται και σε άλλα κράτη του εξωτερικού Συνήθως ακολουθούμε τις μεθόδους και τις διατάξεις που εφαρμόζονται σε άλλα κράτη, και δεν είναι σπάνιο ίσως που αρκετούς ταλαντούχους τους απορροφούν στο εξωτερικό


 

μέλη
  • Σύνολο μελών: 7355
  • Latest: realeshop
Stats
  • Σύνολο μηνυμάτων: 360299
  • Σύνολο θεμάτων: 11742
  • Online Today: 230
  • Online Ever: 809
  • (Δεκεμβρίου 04, 2019, 11:14:35 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Users: 0
Guests: 160
Total: 160