ΑΓΩΝΑΣ ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ ΜΕΓΑΡΑ 23-24 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ

This is a discussion for the topic ΑΓΩΝΑΣ ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ ΜΕΓΑΡΑ 23-24 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ στις the board Αλλα αθλήματα - Αγώνες.
*

Αποστολέας Θέμα: ΑΓΩΝΑΣ ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ ΜΕΓΑΡΑ 23-24 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ  (Αναγνώστηκε 1801 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

seatakias

  • phpBB *
  • **
  • Μηνύματα: 301
  • Like: +0/-0
στις: Σεπτεμβρίου 25, 2006, 08:45:09 πμ
Η βροχή τελείωσε, η πίστα καθάρισε και οι οδηγοί τα έδωσαν όλα στον 3ο γύρο του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Ταχύτητας στα Μέγαρα. Ξεχωριστό χρώμα στο αυτοκινητοδρόμιο της Πάχης έδωσαν και τα ισχυρά Mazda RX-8 του ομώνυμου Cup!

Τέλος καλό, όλα καλά λοιπόν στα Μέγαρα αφού ο καιρός δεν μας τα χάλασε τελικά, οι οδηγοί προσπάθησαν και οι θεατές δεν κατέκλυσαν την Πάχη… αλλά ανταποκρίθηκαν στο κάλεσμα γεμίζοντας τουλάχιστον τις κερκίδες του αυτοκινητοδρομίου! Ας δούμε όμως αναλυτικά τι έγινε σήμερα το πρωί στον 3ο ουσιαστικά γύρο του Πρωταθλήματος.
Για δεύτερη φορά στα Μέγαρα, το μεγάλο φαβορί της κατηγορίας Sport Σταμάτης Κατσίμης ήταν ο μεγάλος άτυχος του αγώνα. Ο νεαρός οδηγός είχε κάνει ήδη διαφορά ασφαλείας μέχρι και τον 6ο γύρο του αγώνα, όταν και προδόθηκε από τον κινητήρα του ισχυρού Honda Civic. Αξίζει να σημειώσουμε ότι ο Κατσίμης έκανε τον ταχύτερο γύρο του αγώνα 1:07.075 όταν ο υπόλοιπος ανταγωνισμός γύρναγε περίπου στο 1:10… Έτσι, ο δρόμος άνοιξε για τον Δημήτρη Χοχόλη (Citroen Saxo) 23:48.482 (20 γύροι) o οποίος αν και ξεκίνησε από την έκτη θέση, γρήγορα βρέθηκε επικεφαλής του αγώνα παραμένοντας στην κορυφή μέχρι και το τέλος του. Αξίζει να σημειώσουμε ότι ο οδηγός μεγάλωσε ακόμη περισσότερο την διαφορά του στην μέχρι τώρα βαθμολογία του Πρωταθλήματος, αφού ο βασικός του αντίπαλος Λεωνίδας Λεοντόπουλος εγκατέλειψε και αυτός με πρόβλημα στο κιβώτιο ταχυτήτων του 106. Στη δεύτερη θέση του αγώνα βρέθηκε ο Χάρης Βαρούτσος 23:53.133 με το Opel Corsa ο οποίος πίεσε για αρκετούς γύρους τον πρώτο, παραδίδοντας όμως τα όπλα στους τελευταίους γύρους. Στο ενεργητικό του, το στιγμιαίο προσπέρασμα στον Κατσίμη στην πρώτη κιόλας στροφή του αγώνα! Χωρίς να απειλεί και χωρίς να ανησυχεί για την θέση του, τρίτος τερμάτισε ο Γιώργος Τζίρος 24:25.273 με το μπλε Peugeot 106 Rallye. Στον αγώνα σημειώσαμε και τους χρόνους του Άρη Λυκουρέση ο οποίος μέχρι και τον 13ο γύρο –όπου και εγκατέλειψε επίσης από κινητήρα- βρίσκονταν στην 5η θέση με το 1300άρη Rallye του, μπροστά από ισχυρότερα αυτοκίνητα.
Την τέταρτη φετινή του νίκη, μετά τις ε.δ. της Αχαΐας και τις αναβάσεις Αγίας Άννας και Αιγείρας, πραγματοποίησε ο 29χρονος Παναγιώτης Χαλάτσης 19:20.570 (15 γύροι) στον φετινό θεσμό του Micra Racing, αυξάνοντας ακόμη περισσότερο την διαφορά του, στην μέχρι τώρα βαθμολογία του Cup.
Μεγάλος άτυχος του αγώνα ήταν ο pole man Γιώργος Καμμένος, ο οποίος προδόθηκε στον 3ο γύρο από τον κινητήρα του δικού του Nissan Micra ενώ βρισκόταν στην πρώτη θέση της κατάταξης. Ο Χαλάτσης, αν και ξεκίνησε από την τρίτη θέση, στον πρώτο κιόλας γύρο, πέρασε στα φρένα στο τέλος της ευθείας τον Νικόλα Χαλιβελάκη 19:25.777, ο οποίος μετά από πολύ καλή εμφάνιση κατέκτησε για δεύτερη συνεχόμενη φορά εφέτος -μετά την Αιγείρα- την δεύτερη θέση. Το έργο του 23χρονου οδηγού δεν ήταν εύκολο, αφού στο μεγαλύτερο διάστημα του αγώνα είχε σε απόσταση αναπνοής τον Γιώργο Αργυρίου 19:26.450, δίνοντας μαζί του μία πολύ ωραία μάχη.
Το τέλος, δόθηκε όταν συμπληρώθηκε το 75% του αγώνα (15 γύροι) αφού ο Αλυτάρχης διέκοψε τον αγώνα, εξαιτίας της εγκατάλειψης σε επικίνδυνο σημείο (μπροστά από τα pit) του Κώστα Σπύρου.
Επόμενο ραντεβού για το θεσμό της Nissan, οι ε.δ. του Ράλλυ Παλλάδιο στις 26 Νοεμβρίου.
Κατηγορία Open: Νικητής ο Ανδρέας Χαλκιόπουλος
Την τρίτη του σερί νίκη στην κατηγορία Open κατέκτησε ο Ανδρέας Χαλκιόπουλος 20:31.081 (19 γύροι) -μετά από Μέγαρα και Τρίπολη- ξεφεύγοντας ακόμη περισσότερο στην κούρσα του τίτλου.
Ο οδηγός του Honda Accord τύπου BTCC δεν αντιμετώπισε το παραμικρό πρόβλημα να ηγηθεί του αγώνα, παρά το γεγονός ότι ξεκίνησε από την τρίτη θέση. Εκμεταλλεύτηκε στο έπακρο τα καλύτερά του φρεναρίσματα, όπως δήλωσε, αλλά και μία άτυχη στιγμή του Σάμι Φάις στους πρώτους γύρους και έτσι κρατήθηκε άνετα στην πρώτη θέση. Τον ακολούθησε ο Κώστας Χαλκιόπουλος 20:45.881, ενώ την τριάδα συμπλήρωσε ο Φάις 21:04.305 με το τρίτο κατά σειρά Honda Accord.
Αμέσως μετά στην πίστα βρέθηκαν οι εφτά πιλότοι του RX-8 Cup, αποφασισμένοι να δώσουν τον καλύτερο τους εαυτό και πολύ θέαμα με τα πισωκίνητα και καλοστημένα Mazda των 260 ίππων!
Στον τέταρτο μόλις γύρο το αυτοκίνητο του Allesandro Marangoni έμεινε από κινητήρα, γεμίζοντας ταυτόχρονα την πίστα με λάδια. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα μία καθυστέρηση περίπου μισής ώρας, ενώ τα αυτοκίνητα επέστρεψαν, έχοντας να κάνουν ακόμη έντεκα γύρους.
Ο Natale Calella (17:46.778, 15 γύροι) που είχε βρεθεί από τον πρώτο γύρο στην πρώτη θέση, παρέμεινε εκεί ως το τέλος, σπάζοντας ταυτόχρονα το σερί νικών του δεύτερου Filippo Floriani (18:03.703). Οι δύο τους έχουν ξεφύγει στην βαθμολογία του θεσμού, με τον Floriani να προηγείται με 146 β. έναντι 126 του νικητή των Μεγάρων. Στην Τρίτη θέση σήμερα αλλά και στην βαθμολογία ο Ivan Benvenuti (18:14.075) με 116 β.
Ο επόμενος αγώνας του εντυπωσιακού αυτού θεσμού που πέρασε και από την χώρα μας αυτό το σαββατοκύριακο στα Μέγαρα, είναι στην Ρώμη στις 15 Οκτωβρίου.
Το τέλος, θα δοθεί στην πίστα του Μπαχρέιν στα πλαίσια του ομώνυμου αγώνα της Formula 1, γεγονός που αποδεικνύει την προσπάθεια που πραγματοποιείται από τους ανθρώπους της «Astra» όπως μας είπε χαρακτηριστικά και ο πρόεδρός της Mauro Pregliasco που βρισκόταν σήμερα στα Μέγαρα(!), έχοντας όμως το μυαλό του και στην Κύπρο και στις προσπάθειες του Τόνι Γκαρντεμάιστερ με την Xsara WRC της Astra Racing Team. O πρόεδρος της ομάδας μας αποκάλυψε επίσης ότι μέσα στους στόχους για την επόμενη χρονιά είναι η περαιτέρω εξέλιξη των RX-8 τα οποία ήδη αγγίζουν τα 260 άλογα και φυσικά το WRC. Φυσικά δεν αντισταθήκαμε και τον ρωτήσαμε την γνώμη του για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ σήμερα, λέγοντάς μας ότι δυστυχώς ο θεσμός δεν το εκφράζει όπως παλαιότερα…

Ο επίλογος, της ημέρας για τις πρωταθληματικές κατηγορίες δόθηκε από την εντυπωσιακή –πάντα- κατηγορία των Ιστορικών αυτοκινήτων. Εκεί, ο Μάριος Σταφυλοπάτης εκμεταλλευόμενος άριστα το ισχυρό Ford GT 40 στα στεγνά σήμερα Μέγαρα, κατέκτησε την πρώτη θέση με 17:37.377 (15 γύροι), παρά το γεγονός ότι ξεκίνησε από την τέταρτη θέση. Τον ακολούθησαν οι Γιώργος Κατσαρός 17:49.77 με το καλοστημένο Ford Escort MK II και ο «Αλφίστι» και πάντα ταχύς Σωτήρης Ρόκκος με την Alfa Romeo GTAM και χρόνο 17:52.490, παρά το γεγονός ότι ξεκίνησε τον αγώνα από την τελευταία θέση. Στο χιλιοστό(!) επικράτησε o Τάκης Σκαλτσάς (Ford Escort MK II, 18:00.738) του Richard Ward (Lotus Elan, 18:00.872)δίνοντας την ωραιότερη μάχη της ημέρας!

Λίγο πριν μπουν στην πίστα οι οδηγοί των Supermoto, την αυτοκινητιστική αυλαία έκλεισαν οι συμμετέχοντες του Citroenergy. Την πρώτη θέση κατέκτησε ο Στέλιος Πρινέας (18:43.188, 15 γύροι), ενώ ακολούθησαν οι Χρήστος Δουμούλιακας και Μανώλης Στιβακτάκης με 18:59.071 και 19:17.450 αντίστοιχα.

Οι αγωνιζόμενοι έφυγαν από τα Μέγαρα ανανεώνοντας και πάλι για εδώ το ραντεβού τους, στις 18-19 Νοεμβρίου._


 

μέλη
  • Σύνολο μελών: 7355
  • Latest: realeshop
Stats
  • Σύνολο μηνυμάτων: 360308
  • Σύνολο θεμάτων: 11750
  • Online Today: 216
  • Online Ever: 809
  • (Δεκεμβρίου 04, 2019, 11:14:35 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Users: 0
Guests: 215
Total: 215